Paarden Vierdaagse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 23:58

joepie!! dankzij een medebokker en het adres van foetsie heb ik een slaapplekje gevonden voor mij en [paard]! We verblijven alletwee op http://www.fralimgardur.nl/
Ik heb mailcontact met de eigenaresse daar en het klinkt helemaal geweldig! super enthousiast, dus dat gaat helemaal goed komen!!!

Zazoo

Re: Paarden Vierdaagse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:02

ik wil graag gaan. vervoer en stalling en slapen is misschien nog wel te doen (met moeite) maar dan moet ik ook elke dag weer vervoer hebben naar de plek waar mn paard en ik slapen. en hoe ik dat ga doen heb ik geen idee van. dus ben bang dat t er voor mij niet in zit.

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:06

We hebben al een aantal jaren mee gedaan, we gaan dit jaar mee doen aan de 3daagse in Markelo, weer eens wat anders !

keetieee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:08

Dit is wel 1 van de dingen die op mijn ..dit wil ik doen met mijn knol..lijstje staan..
Lijkt me heel erg leuk we zijn er alleen nog niet aantoe..

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:08

nu ik hier toch post: ik heb zelf geen vervoer. een trailer voor heen en terug moet wel te regelen zijn maar weten jullie dan een stalling en slaapplaats voor mijw aar ik met paard en al heen kan lopen? ik hoop het. alvast bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:11

Wie weet hoe verkeersmak je paard moet zijn? die bospaden en hier en daar een auto is voor ons geen probleem.Maar in optocht door het dorp is wat anders.Ik heb geen toeters en bellen paard.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:20

silvana schreef:
Wie weet hoe verkeersmak je paard moet zijn? die bospaden en hier en daar een auto is voor ons geen probleem.Maar in optocht door het dorp is wat anders.Ik heb geen toeters en bellen paard.

De optocht staat vrij, wij deden er nooit aan mee.
Het is stappen, stilstaan, stappen, stilstaan en dan heb je al een week gereden, wij vinden het niet fair voor de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:24

Als de optocht niet verplicht is, ga ik er ook nog over denken,het lijkt me wel leuk.Zeker stappen en stilstaan zijn niet haar grootste hobby.Verder is ze wel braaf,als ze maar niet te lang moet stilstaan.Bovendien staat ze tussen landerijen en bos ,dus een dorp kent ze niet.Het dichtsbij zijnde is 10 kilometer daar rijd je ook niet even heen om te oefenen.

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 01:43

Fijn om te horen Anique dat het gelukt is om een plek voor je paard en voor jezelf te vinden.
Iedereen is er vrij in om wel of niet aan de intocht door het dorp deel te nemen.
Ik vond het wel erg lang duren allemaal op de verzamelplek. Ben daarom daar maar een beetje rond wezen stappen.
Vorig jaar werd er in een flink tempo door het dorp gereden.
Veel te hard naar mn mening.
We draafden in een flink tempo, waren ook zo het dorp weer uit.

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 15:26

hihihi ja kan ook:P
ja k bn nog steeds op zoek na een camping waar ik dan centraal lig vanwege wij ook niet echt een auto hebben...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:18

wij rijden naar de startplaats vanaf de stal waar ik overnacht! moet wel te doen zijn!

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 22:44

oke zou ook we ff op de site kijken als je dat goed vin d:)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:48

haha, tuurlijk!

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 14:36

:s het schijnt niet echt centraal te liggen best jammer

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:26

Ik heb me voor het eerst ingeschreven (tenminste de voorinschrijving dan) voor dit evenement. Vorig jaar ontdekte ik dit toen de inschrijving al gesloten was en ik had hier wel zin in! Tot nu toe ben ik alleen want ik heb nog niemand die hier ook trek in heeft (dat heb je op een stal waar zwaar gedressuurd wordt!!!)

De tips die hier gegeven worden voor overnachtingen enzo ga ik zeker achteraan, maar ja ik kan pas iets regelen als ik zeker weet dat ik mee kan doen, spannend!!! Het lijkt me echt ontzettend leuk!

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:26

Vorig jaar was de inschrijving al binnen een week gesloten.
Zo snel ging dat!
Ik vond het ook erg onhandig dat je pas eind mei kreeg te horen of je er nu wel of niet hieraan deel kon nemen.
Vooral voor mensen die van buitenaf komen en een slaapplek voor mens en paard moeten regelen, is dat niet handig.

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 11:37

heb de formulier aan gevraagt en schijnt het best al om 1 uur snachts te kunnen inschrijven :P hahaha

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:17

Tiso, klopt, het is wel een klein uurtje rijden, maar dat moet geen probleem vormen, iig niet voor [paard]!

daffodil, ik ging in eerste instantie ook alleen, maar ik heb geluk dat ik een ontzettend leuke stalhoudster heb getroffen (van waar [paard] en ik overnachten) dus we rijden sowieso samen!!

Ik ga me ook zeker op tijd inschrijven, meestal zit ik tot 's nachts nog wel te internetten, dus om 1 uur 's nachts inschrijven moet wel lukken!!

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 18:25

haha ok
ja ik ken iemand die daar aan mee helpt wou ff aan haar vragen of zij mischien een paar plaatsten weet

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:35

dat is ook wel een goed idee!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 19:01

Inmiddels iemand gevonden die wel meewil (en die ik ook wel gezellig vind!!!) en die rijdt dan één van mijn paarden, dus dan kan ik ze mooi alletwee meenemen!

Ik vind het een beetje een risico om nu al een stal te regelen want ja wie zegt dat het me lukt om inte schrijven, maar aan de andere kant wordt het straks wel krap qua tijd!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 22:35

ik heb het maar wel gedaan. lukt het niet met inschrijven dan heb ik gewoon een hele leuke vakantie want dat het leuk gaat worden daar ben ik wel van overtuigd

wel leuk dat je allebei je paardjes mee kan nemen
we moeten eigenlijk allemaal met een wit t-shirt gaan rijden met daarop "BOKT"

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 00:07

Vorig jaar dacht ik ook gewoon van ik regel alles alvast en kan ik niet hieraan deelnemen, dan rijd ik gewoon op eigen gelegenheid rond.
Gelukkig hebben de mensen die al eerder hebben deelgenomen voorrang, dus denk wel dat het dit jaar goed komt.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:35

Dus wel regelen??? Dan ga ik zoeken.......

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:54

Dat laat ik geheel uiteraard aan jou over.
Als je niet uit wordt geloot, kun je toch altijd op eigen gelegenheid rondrijden?
Het is zo wie zo een erg mooie omgeving om rond te rijden.
Vooral de dagtocht van de Veluwe Trail van Epe is een aanrader.