jah is idd goed idee maar zou ik met iemand mee kunne rijden met me pony?? anders kan ik helaas niet met pony ik kom dan aleen met japie me andere pony kan niet srry bianka02
is niet erg japielover anders kan je ook gewoon voor de lol mee gaan wandelen das ook erg gezellig japielover dan kan je emt de trein komen en dan haal ik je op
Hier alvast een lijstje van mensen die mee gaan. - Iloveshets = Hercules(Hengst) + Blacky(Merrie) + Toos(merrie) - Vriendin Iloveshets, Marthe - Bianka02 ( heeft iemand een pony voor mij en ze gaat foto's maken ) - Horsewisper = Jack (Hengst) en Buck(Ruin) - Karoliena = Jimmy(hengst) en Vincent(hengst) - Vriendin Iloveshets: Chantal = Petra(merrie) en Leo(ruin)
14 april heb ik vakantie. 21 t/m 25 april ben ik op vakantie.
Ja mijn ponys staan in hoogland, maar je kan niet mee, Ik neem geen vreemde mee, aangezien ik en niet weet wat de pony's hebben, En ik zelf 2 Eigen ponys heb, die dus als eerste meegaan.
heejheej jmmr dat ik geen shet heb anders kwam ik wel maar de zandverstuiving en het bos daarvoor is echt zo megagaaf mensen als je shet heb moet je zeker mee gaan echt de moeite waard,, mooie omgeving al zeg k t zelf
Hee!! Ik wil opzich wel mee.. Waar wordt het nou precies gehouden?? *heb even niet alle berichtjes gelezen* Ik heb nl. familie met een weilandje in Nijverdal wonen, dus daar zou ik evt. een weekendje kunnen blijven... En misschien is mijn oom dan wel zo lief om mij naar de plaats waar de meeting is te brengen..of ik moet bij iemand mijn pony *zonder al te veel kosten* kunnen stallen en dat ik bij iemand kan slapen ofzo?? En een tocht van hoelang hebben jullie in gedachte en op wat voor terein etc?