Zo slecht zijn de Achterhoekers niet vertegenwoordigd op Bokt blijkbaar Ook ik ben een Achterhoeker.Ik woon ik het kleine pittoreske Stokkum,en mijn leasepaard staat in Beek.
Tuurlijk gaan we meeten, zeg maar waar en wanneer. Ik ben bezig met het organiseren van een trektocht door de omgeving, dus heb geen tijd om ook deze meeting er nog even bij te doen, als iemand anders zich als regelaar opwerpt gaat het vast goedkomen.
Ik weet niet of al deze mensen mee gaan meeten, zal zometeen wel even PB-en. Maar nou de volgende vraag: WAAR gaan we meeten?.. Het moet voor iedereen goed bereikbaar zijn en zo te zien moeten er ook veel trailers kunnen staan
Ehm.. De vennenbulten is wel een geschikte plaats? Bij de radstake zit dat.. ik dacht ook al aan die bossen in bergh [ ben nu even de naam kijt] maar volgens mij kost dat geld?
zoals ik je al in mijn pm zei, maar hier voor de anderen: Misschien is het Grote veld wat? Dat is het grootste aaneengesloten natuurgebied in NL met zowel bos als hei. Smalle paadjes of brede zandpaden, alles is er te vinden. Tegenover ons hotelbedrijf is een flinke gemeentelijke parkeerplaats en bij ons hotel kunnen we ook nog een paar trailers kwijt. (niet allemaal, we moeten nog wel ruimte houden voor onze eigen gasten .
Ah, topic gevonden, ik dacht al, waar komt die meeting nou weer vanuit de lucht vallen, maar dit was het dus! Ben een beetje hoogzwanger, dus ik ga niet mee, maar jullie veel plezier!
Ken je het vakantiepark ruigherode in lochem? Dat ligt zo'n beetje aan het begin ervan. het ligt in de cirkel Lochem, Almen, zutphen vorden, kranenburg en nog een stukje in de richting van ruurlo en barchem. De grenzen van het gebied lopen een beetje grillig.
Ik rij er nu zo'n 5 jaar regelmatig en nog steeds heb ik niet alles gezien.
en e datum? is de meivakantie geschikt? Loopt van zaterdag 28 april tot zondag 7 mei (voor mij in ieder geval) weet niet of dat voor iedereen hetzelfde is?
ik meld me ook hier Ik woon tussen bredevoort en lichtenvoorde en mijn verzorgpaardjes staan bij de buurman. Ik zou graag willen meeten, helaas dan wel zonder paard, de ene krijgt eind mei haar veulen, de ander is net een maandje ingereden.....