Meeting omg. Noordwijk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 13:04

Ik heb geen paard beschikbaar, maar vind paardgerelateerd eigenlijk wel leuker idd...
(Misschien huren?)

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 14:08

Ja, met paard vind ik het ook leuker ik heb wel een shet die ik mee kan nemen, maar daar rijd ik niet meer op...Misschien kan ik samen met mijn nichtje dan een paard huren, dat we wisselen, zij heeft nl. een eigen pony

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 23:14

Ja, met paarden is zeker wel veel leuker, ik bedoel, we zijn hier toch met z'n allen op bokt voor de peerden .
Maar aangezien een groot deel geen paarden heeft, kunnen we misschien paarden huren bij een manege? Dat de mensen mét paard gewoon naar die manege toekomen en we vanaf daar gaan rijden?

Op manege Meeuwenoord (manege in het duin in Noordwijk) kun je zoiezo paarden huren, of het op manege Bakker of Smit (denk ik toch de 3 voor de handst liggende maneges ivm de omgeving enzo) kan weet ik niet, maar daar zou ik dan over kunnen bellen.

Voordat ik dan ga bellen lijkt het me handig dat we eerst een datum uitzoeken, een tijd, een plaats en hoeveel mensen er meegaan. Vandaar dat ik nú (en als ik het halverwege zat word, krijgt de andere helft het morgen) iedereen een pm ga sturen, met de keuze uit 4 datums, de 3 maneges, en of ze met of zonder paard komen.

Ja, ik denk dat dat een goed idee van mij is

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:33

Ik heb je al terug gepb't.. Maar ik zat te denken.. als het bij manege meeuwenoord is denk ik dat het wel te ver is voor mijn paardjes.. ik moet helemaal vanuit de achterkant van noordwijkerhout komen dus dan is die al moe als we nog met zijn allen moeten gaan rijden.. (was ik vergeten in pb te zetten, denk er nu pas aan).. dus als dat zo is moet ik ook waarschijnlijk een paardje huren..

TurdusMerula

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 15:09

Ik heb je pb gehad, reageer binnenkort, moet heel even kijken hoe ik zit met tentamens, weet ik niet uit mijn hoofd..
(Schande..) Maar vind het netjes wel wat van me te laten horen, vandaar.

tante_trien

Re: Meeting omg. Noordwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:00

Leuk ik wil ook wel mee, als er nog niet te veel plannen zijn.
Woon in leiden, grens oegstgeest.

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:21

Ik stuur je ook later nog even een PB..ik heb ook examens etc. etc. dus moet even goed plannen of het wel uitkomt dan...

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 13:19

heb je terug ge pbt

Mariet

Re: Meeting omg. Noordwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:57

Joyce!! haha we horen niks meer van jou, en het was jou idee!