KB-ers naar de carnaval.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tam20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:24

Solide schreef:
Ja ik weet het niet, heb nog 2 weken om er vijanden te krijgen en weet niet hoe de mensen naar mij kijken die ik toevallig al een keer op het bureau heb gehad.

ik bescherm je hoor mopje

tam20

Re: KB-ers naar de carnaval.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:26

Voor ons ( Kel, vriendin van ons en ikke ) is het wel handig als wij bij elkaar ergens slapen, want wij moeten de volgende dag gezamelijk en op tijd weer weg ( lees: rond 11 uur denk ik ) Ik heb idd een aerobed voor 2 personen. Maar dan moet ik hem wel even plakken

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 19:58

Nou ja als iemand zo'n bed meeneemt zouden er bij ons 5 terecht kunnen. Dat weekend slaapt Tijs wel hier, maar Tam dat zou dan weer een goede wekker voor jullie zijn aangezien jullie weer eerder weg moeten

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 20:00

Tamaar super lief dat je me beschermt. Het is niet zo dat ik er vanuit ga dat ik daar problemen krijg. Maar ja weet nooit hoe sommige mensen op me zullen reageren als ze me herkennen. En ik voorkom liever dan dat ik genees zeg maar.
Als we in Deurne zitten en ik merk dat het toch niet zo slim is voor mij om daar te komen dan ga ik weer naar huis. Hopelijk begrijpen jullie dat dan ook

tam20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:05

Solide schreef:
Tamaar super lief dat je me beschermt. Het is niet zo dat ik er vanuit ga dat ik daar problemen krijg. Maar ja weet nooit hoe sommige mensen op me zullen reageren als ze me herkennen. En ik voorkom liever dan dat ik genees zeg maar.
Als we in Deurne zitten en ik merk dat het toch niet zo slim is voor mij om daar te komen dan ga ik weer naar huis. Hopelijk begrijpen jullie dat dan ook

we moeten iets gaan doen waar iedereen zich goed bijvoelt! Zou het jammer vinden als jij eerder weg zou moeten door zoiets. Kunnen we niet als jij dat merkt alsnog doorgaan naar iets anders ofzo..

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 04:33

Mij maakt het niks uit en ik zal zelf geen problemen opzoeken of zo. Maar je houdt het toch dat sommige mensen die ik misschien tijdens het werk tegen ben gekomen (waar ik het gezicht niet meer van zal kennen) mij hoogstwaarschijnlijk wel herkennen. Maar als iedereen naar Deurne wil zal ik er ook zeker zijn en hoe het gaat dat zien we dan wel.

QueenBeeBee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:43

Ik zei de Gek!

Ik wil ook komen, kom zaterdag richting Lierop (meyk wil je meerijden????)

ILs als het kan dan wil ik bij je slapen, en ik durf ook met marlies in 1 bed! Lijkt me heerlijk, zeker als marc niet mee gaat!!!

QueenBeeBee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:45

Maar mensen jullie moeten me wel even informatie geven, want ik snap niets van Carnaval... (schrijf het nu wel eindelijk goed )

Gaan we ook verkleed, en doen we dan een thema met alle KB-ers... Hoe gaat dat allemaal in zijn werk!

Wienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:53

Owww eigenlijk wil ik ook wel!!!

Normaal zit ik in Nijmegen, moet kijken of ik wat kan schuiven en passen enz....

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:10

Gezellig gezellig...Ikzelf heb voorkeur voor dorps (en dus boers) das toch de ECHTE sfeer
Ils vaak zijn de lui zoooo zat dat je waarschijnlijk helemaal geen problemen hebt.....
Bier bier bier en het wordt erg gezellig
Outfits zijn ook al geregeld hahaha

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:11

Wienna schreef:
Owww eigenlijk wil ik ook wel!!!

Normaal zit ik in Nijmegen, moet kijken of ik wat kan schuiven en passen enz....

Leuk als je ook zou komen.........

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 15:49

Wienna leuk als je komt en Suus tuurlijk kunnen jullie hier blijven slapen. Ik loop 's-middags in 1 of ander clownspak en 's-avonds in mijn tijgerpakje.. Grrrrrrrr
Iedereen die 's-middags naar Lierop komt, zorg dat je liefst voor 1 uur hier bent ivm de optocht...

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 15:50

Suus en misschien heb ik nog wel een pak voor je wat je aan kan. Misschien met superwoman pak, of Wilma (van de Flinstones) en zo heb ik nog wel wat. Moet je wel ff zelf panty's meenemen.

QueenBeeBee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:56

ik lust alleen echt GEEN bier... bah

Ils, ik slaap dan iig graag bij je. Marc weet nog niet of hij mee gaat, aangezien het alleen maar vrouwen zijn tot nu toe!

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 20:00

Hahaha, hij kan anders ook bij Peter blijven, babysitten op Tijs, hahahaha. Zal hij blij mee zijn