Balen Ymke, dat je nu in de lappenmand zit. Beterschap!! Gelukkig heb je iig wel genoten van de buitenrit!
En inderdaad een paard dat lekker koel in zijn hoofd is, is heerlijk! na zo'n rit als vandaag besef ik weer des te meer hoe blij ik met mn eigen paardje mag zijn wat dat betreft!
Ja Driekus weigerde echt om natte hoeven te krijgen haha. Geloof dat ie dat wel vaker doet. Een paard met principes!
Ja, het was echt super! Dan heb ik dit er wel voor over, was eigenlijk wel van te voren te bedenken.. Was opzich blij met die vele galopjes, dat scheelt een hoop
Een van de laatste galopjes reed ellen voor mij en de friezenbrigade ( ) haalde haar in, maar ik was bang dat die pony dan weer raar ging doen , maar ik ben er toch maar langs gegaan en volgens mij ging het goed...
Die eerste galop de berg op was voor sommige best schrikken, vooral wij achteraan beseften niet helemaal wat ze met de bergop galopperen bedoelden
Yepz, de 'gallopberg' is berucht ... gelukkig wist ik wel wat komen ging... alleen verloor ik halverwege mn beugel... dus ik zag het ook al helemaal voor me dat ik degene zou zijn die vlaai moest gaan uitdelen. Maar ik ben erop blijven zitten en bovenaan hoorden we opeens 'stop!' Ohow?! Toen bleek dus inderdaad dat Ellen ervan af was gevallen... gelukkig maar dat ze zich niet bezeerd heeft! Moest wel zo lachen toen ze zei 'maar ik heb wel de beugel gevonden' of zoiets... lekker droog!
Haha, onderweg hoorden we nog af en toe een gil of kreet vanuit de groep, dus die 'gidsen' dachten dan 'ohow, toch niet weer?' Toen heb ik ze maar ff verteld dat als je bij ons geluiden hoort het een goed teken is, pas als het stil is moet je je bij ons zorgen gaan maken!
Hahaha, ja.. ik moest halverwege ergens heel hard lachen om sandra. Dat was op een stukje galop naast een akker oid. En bij iedereen boomtakken enzo onderweg die ineens opdoken...
jesse: ja ik bedoelde het paard ermee maar viel reuze mee en opzich was het ook niet erg hoor:D zeker als jij gaat stressen word het dier ook niet rustig...
ja ik bedoelde jullie die als laatste voor mij weg gingen bedoel jou en chantal weet ik wel maar wist de andere ff niet
blijft jammer dat ik geen foto's heb van uniqeu.... maargoed.
anke leuke foto's ik sta dr ergens ook dom op maar haha toch leuk...en idd heb dan wel niet veel gepraat enzo maar prichtige paardjes hoor!
Ik moest zó lachen om Anke ergens aan het begin van de rit of zo. Eerst hadden we die eerste gallopberg gehad, maar omdat de paarden daarna nog steeds fris waren, zijn we effe later gaan draven. Draven we zo'n berg omhoog, komen we boven gingen we weer omlaag. Zegt Anke opeens: 'Gaan we hier weer omlaag?' Wij: 'Yepz.' Anke heel droog: 'Maar waarom gingen we dan eerst naar boven?' Whahahaha! Ge-wel-dig!
Heeft Simone niet ook soms een grappige of droge opmerking gemaakt? Die is namelijk ook goed in dat soort opmerkingen haha. Ja, sorry, aangezien ik helemaal vooraan reed, kreeg ik helemaal niet mee wat er achteraan gebeurde.
De moeder van Simone heeft ook foto's gemaakt. Ik heb alleen geen idee of die met een digitale camera zijn gemaakt.. maar anders kan iemand ze misschien scannen?