nieuwe limbomeeting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oke, wat gaan we doen met de meeting?

1. naar de kinderboerderij
1 (12%)
8. kb-zwemmen-uitgaan
7 (87%)

Totaal aantal stemmen: 8

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:42

dennis, stel je aan... Er gaan niet alleen maar 'jongeren' mee. En door die boswandeling in te bouwen, hebben die 'niet-jongeren' ook iets leuks (toch Verward )
En als je die boswandeling niet leuk vind, dan ga je maar niet mee! Tong uitsteken

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:16

Wel aardige keuzes, ik ben ook wel te porren voor een partijtje zwemmen, maar dat bos, moet daar nou per se gewandeld worden? Niet denigrerend bedoelt hoor, maar met een 4x4 is bos ook wel leuk. Ik weet niet wanneer we willen meeten, maar mogelijk is de Range Rover tegen die tijd legaal op de weg en kunnen we daarmee door het bos *LOL* *LOL*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:18

ikke schreef:
Wel aardige keuzes, ik ben ook wel te porren voor een partijtje zwemmen, maar dat bos, moet daar nou per se gewandeld worden? Niet denigrerend bedoelt hoor, maar met een 4x4 is bos ook wel leuk. Ik weet niet wanneer we willen meeten, maar mogelijk is de Range Rover tegen die tijd legaal op de weg en kunnen we daarmee door het bos *LOL* *LOL*

Ja alleen het probleem is dat je hier niet veel legaal door het bos mag crossen Knipoog daarom hebben we het maar op wandelen gehouden Knipoog

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:22

Wel lezen he gery.. Ergens in een van mijn berichtjes staat een ps, die voor jou bedoeld was *LOL* .
Bij die zandafgraving heb je een zooi behoorlijk steile (of is het stijle Verward ) bergjes waar ik al vaker een paar auto's tegen op heb zien rijden, of afrijden

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:53

hoi,

Ik vind het allemaal wel tof! Ik hou van zwemmen, dus dat vind ik goed, een boswandeling vind ik ook goed....en de KB ook, en de bios ook! dus no problem voor mij. Alleen omdat er toch een aantal niet willen zwemmen heb ik maar bij de poll voor de boswandeling enz..gekozen.
Ik vond dat 1ne idee van Assie wel goed;)
ik hoor nog wel wat we nou precies gaan doen.
-xxx-
Monique

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 12:30

ik hou zelf ook heel erg van zwemmen (neeeeeee echt waar??? Party!! Schijnheilig ) dus ik ben voor het zwemmen Haha! en er zit toch ook wel wat in wat dennis zegt hoor. maar ik vind het wandelen niet erg, maar is dat niet een beetje saai om gewoon te wandelen? haha, hebben ze in venlo geen trimbaan in het bos *LOL* *LOL*

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 17:07

ik vindt de keuze's een beetje kinderlijk, hoe oud zijn jullie gemiddeld?
het enigste leuke is een boswandeling Scheve mond
houden jullie ook rekening met de "oudere jongeren" Verward Verward Schijnheilig Party!!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 17:12

punky schreef:
ik vindt de keuze's een beetje kinderlijk, hoe oud zijn jullie gemiddeld?
het enigste leuke is een boswandeling Scheve mond
houden jullie ook rekening met de "oudere jongeren" Verward Verward Schijnheilig Party!!

Daar kunnen we best rekening mee houden, maar aangezien er op de vorige limbomeeting ook niemand ouder was als 19... als er wat meer mensen komen en ook zeker kunnen, kunnen we nog uitgebreidere keuzes neerzetten, zoals bowlen of laseren of weet ik veel wat..

en auk op de hei is een trimbaan Knipoog

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 22:01

bowlen! roy! dat is een super idee! wie stemt er ook voor het bowlen? maar we moeten gewoon even kijken wat we gaan doen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 01:35

Ligt er een beetje aan waar en wanneer, anders ben ik ook wel te porren voor de limbomeeting Lachen That is, als je tenminste niet per sé bij de eerste aanwezig had moeten zijn Haha!

Ik vind in principe alles best (behalve speeltuin oid...daar voel ook ik met net iets te goed voor *LOL* Schijnheilig ). Zwemmen houd ik wel van, bios ben ik ook wel voor te vinden, en bowlen vind ik ook wel gezellig.

Als we gaan zwemmen wil ik niets horen over mijn witte dunne lichaampje Haha! Extreme duivel

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 08:49

waar= omgeving venlo
wanneer= zo gauw we weten wie er allemaal graag mee wilt (ergens een zondag/zaterdag in juni of iets dergelijks)

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 09:17

assie schreef:
waar= omgeving venlo
wanneer= zo gauw we weten wie er allemaal graag mee wilt (ergens een zondag/zaterdag in juni of iets dergelijks)

Juni eerste weekend kan ik niet, tweede ook niet, dan zit ik in Disneyland.. in het derde hebben we net de uitslag van de examens gekregen dus dan zullen er wel veel feesten zijn! Vierde misschien? Schijnheilig Lips are sealed

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 12:30

kan het op een zondag? want op zaterdag moeten altijd veel mensen werken,( inclusief ik Knipoog )

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 12:30

assie schreef:
waar= omgeving venlo

Ja, da's lekker makkelijk...da's voor mij een klere-eind weg...geloof ik Schijnheilig

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 12:30

XoNo"]
[quote="assie schreef:
waar= omgeving venlo

Ja, da's lekker makkelijk...da's voor mij een klere-eind weg...geloof ik Schijnheilig
[/quote]
het heet niet voor niks een limbomeeting Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 12:36

auk"]
[quote="XoNo"][quote="assie schreef:
waar= omgeving venlo

[/quote]
het heet niet voor niks een limbomeeting Haha!
[/quote]

Sorry, maar dit begrijp ik niet helemaal Scheve mond Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 14:16

neeeeee joh, klere-eind weg.. Is maar 5 minuutjes fietsen voor mij Haha! *LOL*

We zouden de meeting nog wel iets naar het Noorden van Limburg kunnen verplaatsen, maar dat scheelt dan maar heel erg weinig voor jou (relatief gezien dan) terwijl het voor ons heeel erg veel scheelt Lachen

Dusse, je moet het er maar voor over hebben om ons (=limbolanders) te meeten Haha! Tong uitsteken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 14:42

Ja, ik denk dat ik dan toch maar pas. Zo verschrikkelijk veel poen heb ik niet, en ik heb geen zin om daar 2 en half uur voor in de trein te zetten, en 6 keer over te stappen.

Vind ik niet eerlijk verdeeld. Jij zit er 5 minuten, en ik 2½ uur vanaf...

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 17:30

XoNo schreef:
Ja, ik denk dat ik dan toch maar pas. Zo verschrikkelijk veel poen heb ik niet, en ik heb geen zin om daar 2 en half uur voor in de trein te zetten, en 6 keer over te stappen.

tja das wel vervelend, maarja, maar wat ik dus bedoelde is dat het in limburg word gehouden omdat het een limbomeeting is, en of we het nou naar het noorden, zuiden oosten of westen van limburg verhuizen, dat maakt voor jou eigenlijk niks uit, want limburg is nou niet zo heel erg groot, dus dat bedoelde ik, maar het is jammer dat je niet komt

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 19:35

XoNo schreef:

Jammer dat je past Verdrietig . Kun je geen dealtje sluiten met buddy? Dat ie jou de helft van de weg brengt, moet best lukken toch Knipoog *LOL*

Tsja.. verder niks aan te doen eigenlijk, tenzij je hierheen verhuist Verward , maar dat is ook niet echt een optie he Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:06

Oohh...haha...limbomeeting...sorry 'k ben blond en snap nu pas dat het daarom in Limburg is...sorry...maar dat is dan net iets te ver! Sorry assie dat ik wat onaardig deed!

Maargoed, ik denk niet dat Buddy het op prijs stel als ik nu in ene op zijn ruggetje gaat zitten Schijnheilig

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:46

Als jullie je gedragen....... Tong uitsteken

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:48

Jurga schreef:
Als jullie je gedragen....... Tong uitsteken

Sorry dat kan ik echt niet beloven Schijnheilig Lips are sealed

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:58

Nee, jij zult je ook es gedragen waar ik bij ben!!! Tong uitsteken
Als ik kan die datum en ik kan het regelen dat ik kan blijven pitten of terug kan naar huis, dan kom ik zeker weten!
Heb een gil gehoord....
Maar ikke vind die boswandeling dus een erg goed idee!!!! Kunnen we tenminste goed bijkletsen en het hoeft echt niet saai te zijn!!!!!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 22:04

yeah!! iloon, je moet komen hoor!!! blijf maar bij roy pitten dat kan vast wel Extreme duivel ik zeg niks............. Schijnheilig nog meer mensen die graag willen komen????