nieuw plan boktmeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 22:08

mini-medium-mega wat voor meeting dan ook wordt vast erg gezellig, waar melden we ons aan?? *LOL* Party!! Party!! (ben beetje enthousiast)

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 10:52

Het kost al gauw weer een hele tank benzine (80,=?) om heen en weer te rijden. Sorry, maar dat wordt me toch echt te gek. Stef, ik vind het idee leuk, maar ik ben niet van plan om steeds heel Nederland door te crossen. Als ik nou bakken met geld had, dan was het wat anders, maar we zitten net met de inrichting van ons huisje en de aanschaf van Muzefee en dus ook stalkosten e.d.

Heike: lief van je dat je ook aan ons noordelingen denkt!
Pling

Er komen ondertussen ook al aardig wat bokkers uit Noord-Nederland. Waarom niet een meeting in Drenthe of Overijssel ofzo? *LOL*

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 10:58

kitty, mocht je wel gaan, rijd ik met je mee, en deel de kosten natuurlijk!

maar kan er niet eens een keer wat noordelijker dingen georganiseerd worden? Ik heb geen OV, dus kost me handen vol geld als ik met de trein moet. en dan nog eens betalen voor wat we gaan doen. en ik, arme student (:)))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 11:23

Nou Noorderlingen, kom maar op met jullie plannen; wij komen wel feesten hoor!!!

Ik vind het alleen wel jammer dat het (op mij in ieder geval) nou een beetje verweitend overkomt dat er steeds iets in het Zuiden georganiseerd wordt. Misschien zijn die zuiderlingen wel gewoon net iets sneller met proberen weer iets leuks te organiseren? Wees blij dat iemand het voortouw neemt *LOL* !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 11:39

Ik zit al centraal, maar het kan blijkbaar nog centraler. Er zijn denk ik altijd wel redenen waardoor er een aantal mensen niet mee kunnen.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 11:51

Ik vind alles best, maar ik ga echt voor geen goud in een kano zitten!!!! Haha!

Ik vind het idee van Stef op zich wel leuk, maar ik wil in ieder geval naar de Paalhoeve, want daar kan je pas ECHT buitenrijden. Polder hebben wij ook. En ik ben bang dat 2x een weekend wel duur gaat worden. Ik vraag me ook af waar alle paarden moeten blijven want die van mij kan echt niet zomaar in de wei met anderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 12:09

In een kano wil ik ook niet. Ooit gedaan in de Ardennen en dat wil ik NOOIT MEER. Doe mij nou maar gewoon op een paardje zitten.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-01 12:21

hallo, hallo, een weekend is EEN van de mogelijkheden op Roskario, Niemand zegt dat het daadwerkelijk een weekend wordt.
Dat was annie's plan. Ons plan was een tocht met de paardentram (fl 15,-- en dan ben je dus vanaf een uur of 2 tot een uur of 5 onderweg) en dan een Boktbeque erachteraan. Pepper zijn gitaar mee, etc. etc.

Het weekend plan was dus niet mijn plan. Dat lijkt me namelijk ook niet slim, omdat ze zelf nit genoeg paarden hebben voor ons allemaal, en ook niet genoeg ruimte om tig eigen paarden kwijt te kunnen. (je kan ze natuurlijk niet allemaal pats boem bij elkaar in 1 wei zetten)

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 12:40

Centrale Locatie: Ede/Lunteren Haha! Haha! Haha!
Dit is HET centraalst; bij ons in het bos ligt het MIDDELPUNT van NEDERLAND Party!! Tevens bos, hei/campings en ik ken ook nog een huifkarmeneer. Maargoed; roept u maar Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 12:42

Jaaaaa HET middelpunt van Nederland, daar ben ik vorig jaar met m'n endurancepaardje langsgereden. Bij Lunteren in de buurt is het GAAF!!! Die stal waar ik heb gereden neemt echter geen grote groepen aan en al helemaal geen eigen paarden, dus die valt al af. Maar er zijn vast wel andere ruitersportaccomodaties in de buurt. En tja, die Paalhoeve is toch nog steeds optie nummer 1, toch? Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 12:50

Paalhoeve is toch ook eigenlijk zo goed als midden NL?
ligt bij Kootwijk = gelderland en vlak bij jou toch laura en bij Ermelo
Apeldoorn is ook vrij centraal maar wel wat duurder dan de paalhoeve.
Ik denk dat we best wel wat in het noorden kunnen doen volgend jaar maar wat?????
Pretparken zitten op Ponypark slagharen na meer naar het midden/zuid NL

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-01 12:52

nou, ok, ik laat mijn idee wel varen dan
*zucht*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:00

Stef, zo zijn de reacties niet bedoeld. We zouden oorspronkelijk het Boktweekend centraal in Nederland houden en dat kon niet doorgaan. Uit de reacties blijkt dat de meesten er voor zijn om het Boktweekend alsnog in de oorspronkelijke vorm door te laten gaan zoals het gepland was, zodra dat weer mag vanwege MKZ.

Jouw plan is een hartstikke leuk plan, maar dan meer als extraatje. Er zullen dan ook hoogstwaarschijnlijk minder mensen op afkomen, omdat het èn extra is, èn voor veel mensen een heel eind weg ligt. Als vervanging van het oorspronkelijke Boktweekendplan moeten we het gewoon niet zien.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:25

Karin ik sluit me helemaal bij jou aan.

Stef ik weet dat je heel enthousiast ben en ik vind het ook en leuk idee. maar meer als extraatje. ik begrijp dat de noorderlingen dan niet meegaan. (wel jammer, maar te begrijpen.)

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:35

Citaat:
Ik vind het alleen wel jammer dat het (op mij in ieder geval) nou een beetje verweitend overkomt dat er steeds iets in het Zuiden georganiseerd wordt. Misschien zijn die zuiderlingen wel gewoon net iets sneller met proberen weer iets leuks te organiseren? Wees blij dat iemand het voortouw neemt!

Ten eerste: het is niet verwijtend bedoeld, ik vind het hartstikke leuk dat er steeds plannen ontstaan.
Ten tweede: ik heb een tijdje terug ook al het idee geopperd om een bosrit in de Drentse bossen te maken, maar de reacties erop waren al snel off-topic, dus ben ik er ook maar niet verder op door gegaan.
En Stef, zoals ik al zei vind ik het idee erg leuk, maar het wordt mij toch echt te duur. (En dan niet die huifkartocht, maar eerder de reiskosten) Dat klinkt misschien wat zuinig, maar... nou ja, laat maar Lips are sealed

Ik vond de bokteling echt gigagezellig en ik zou ook graag meedoen met een volgende meeting, maar dan ligt het er wel net aan waar het is.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:43

Dat begrijpe we heel goed hoor. maar we gaan nog wel een keer iets doen in drenthe ofzo.

gewoon een gezellig Bokt dagje met een activiteit. kun je daar in de buurt niet survivellen ofzo. In Valkenswaart(jaja in het zuiden bij eindhoven) kun je een soort survival baan afleggen met allerlei opdrachten. heel erg leuk om te doen. Of bij paintball. Elkaar beschieten met achteraf wat eten.
(en niet allemaal op bart Lachen )
Ik heb nog genoeg plannen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:48

Drente, jaaa. Lekker rijden bij Dwingeloo en dan pannenkoeken eten in Spier!!! YES.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:55

Dwingeloo is IDD errug leuk, maar ook Schoonloo, waar je ook veel paarden kunt huren. En je kunt hier IDD ook heel leuk survivalen en ... en... en.... hihi... ik word helemaal enthousiast. En ik denk dat er best wel een aantal noordeboktlingen zijn die mee willen helpen organiseren, toch?
Maar misschien eerst de boktrit afwachten? Ik zal hier in de buurt eens navragen wat de mogelijkheden zijn.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 14:06

Jah! Drentse boktmeeting!
Als je ergens in het bos kunt rijden is het in Dwingeloo...doen wij ook regelmatig (tenminste voor de MKZ) met de pony's.

En waar wouden jullie dan overnachten etc.?
Hangt misschien ook van de grootte van de groep af. Tentjes hier op het weiland zetten kan natuurlijk altijd *LOL* !

Ik wil wel helpen organiseren als er iets hier in drenthe gedaan moet worden (anders btw ook wel)

Ik vind btw Brabant ook wel erg ver om heen te riezen, maar als ik mee zou kunnen rijden met een andere Noorderling wil ik ook wel meebetalen in de reiskosten!

Maarja, nou is het natuurlijk wel weer zo dat het Dwingelose bos voor ons lekker dichtbij is maar niet voor de Zuiderse Bokkers...wat vinden die van dit plan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 14:10

We maken er een rondreizend circusje van . Keertje in Drente, keert in Ermelo, keertje brabant, keertje Achterhoek, Ameland/Friesland, Zeeland.
Degenen die niet ver kunnen reizen beslissen zelf.
Bij mij in de buurt kunnen we leuk vliegtuigjes kijken!! Tong uitsteken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-01 14:19

juist nu zijn we eruit.
Mijn plan was dus bedoelt als extraatje. Dat plan van het weekend was annie's plan, maar ik denk ach, laat ik het neer zetten, wie weet....

Maar die boktbeque is dus ook bedoelt als extraatje

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 14:25

kan iemand mij ff op de hoogte brengen van de Paalhoeve in de herfst? Want daar weet ik dus helemaal niets van?!
Wat noemen jullie centraal? Utrecht? Zou wel makkelijk zijn, want dan is het wel te doen voor mij. Op zich is een BBQ wel erg leuk!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 14:26

We gaan gewoon met z'n allen op trektocht, heel nl door... Haha!
Hmm..ik wordt melig...niet doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 16:37

De Nationale Bokttocht, wie mee wil, sluit aan.

Stef, ik vind het wel een leuk idee hoor.

Van de paalhoeve in de herfst hoor ik ook voor het eerst, zijn daar al concrete plannen voor??

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 16:41

de paalhoeve was eerst afgelopen weekend, maar dat ging niet door vanwege de mkz. nu is het plan geloof ik om het in de herfst te doen, maar het is zowieso afwachten of de paalhoeve dan vrij is.