Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanneh14 schreef:hmmmisschien moeten we maar gewoon eens even zien wat de andere graag willen, mij lijkt het super leuk om dus bijvoorbeeld eendagrit te maken
maar jij owont dus in oranjewoud?? Een vriendin van mij heeft haar paard daar staan, misschien gaat zij ook wel mee, en mij oude verzorgpaard staat vlakbij oranjewoud, bij mildam, maar dan wel het stuk, dat met een weggetje in 1x naar oranjewoud rijdt![]()
snap je het nog??
geezzzke schreef:Ik woon in heerenveen, en Gin staat vlakbij Oranjewoud gestald. Zo nu en dan zijn wij al in de bossen van Oranjewoud te vinden, heerlijke omgeving daar!
lars schreef:
ik ben ook voor een ritje in het oranjewoud!!! Ik had nog een priveritje met je tegoed geeskeals je nu door hebt wie ik ben wist namelijk niet dat je ook op bokt zat!
gr chantal
(van de schimmel en de vos merrie, verdwaalde noord-hollandermet eeuwige verhuisplannen)
lars schreef:he
gezellig word al een heel groepje zo!
ik doe even een gooi naar een datum zaterdag 25 februari laatstse dag van de voorjaars vakantie. ik weet niet of er veel mensen met vakantie gaan?
doe ik ook nog even een gooi naar de tijd 10:30 dan mogen jullie een gooi doen naar de preciese plaats![]()
gr chantal