is wel zo makkelijk
nu nog even overleggen welke datum en s'avonds of overdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MISTRAL94 schreef:Je kunt ook paarden huren in Amerika bij Een. Daar kun je ook leuk rijden, mooie omgeving wel.
MISTRAL94 schreef:Om het rijden, of om de stal?
rick_paard schreef:hallo,
leuk idee ten eerste, ten 2de had ik iets adners ik ben een jongen, en dat is al vreemd onder een paar jongens die op paardrijden zitten , maar mij leek het eens leuk om met een meisje in de omg van assen paar keer een buiten rit te maken.. als je dat leuk vind wil ik het graag weten.. pm me maar even dan groet rick
magic_lover schreef:bowlen is wel heel leuk, alleen ga ik altijd op me snufferd omdat die schoenen zo glad zijn..
maar ik vind dat eerlijk gezegt leuker als naar de bios
maar ik hou het topic wel even in de gaten
roosjuh1994 schreef:ik woon in zuidlaren en een ritje bij de bult is inderdaad wel leuk maar dan neem ik wel iemand mee vanmijn leeftijd!
Margrietjuhh schreef:Magic_lover---Bowlen
Mietje---Bowlen
roosje1994---Ritje bij de bult
M_A_X_ ---- Bios!![]()
zet je zelf erbij met wat je wilt gaan doen
M_A_X_ schreef:rick_paard schreef:hallo,
leuk idee ten eerste, ten 2de had ik iets adners ik ben een jongen, en dat is al vreemd onder een paar jongens die op paardrijden zitten , maar mij leek het eens leuk om met een meisje in de omg van assen paar keer een buiten rit te maken.. als je dat leuk vind wil ik het graag weten.. pm me maar even dan groet rick
Het is de bedoeling om met een grote groep te afspreken! das veel leuker! des te meer mensen deste leuker!
M_A_X_ schreef:Margrietjuhh schreef:Magic_lover---Bowlen
Mietje---Bowlen
roosje1994---bios!
M_A_X_ ---- Bios!![]()
zet je zelf erbij met wat je wilt gaan doen