ok ik heb een reactie van tyrza. Ze wil het graag doen, de kosten zijn dan 50 euro per combi. We moeten 12 personen bij elkaar krijgen dan vervallen de reiskosten van haar!
Dit is alleen mogelijk met een eigen paard, ze heeft geen leenpaarden of iets dergelijks. Ik ga er nog een ander topic voor openen om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen. MMocht hier intresse voor zijn!
leuk!! wil ook eventueel mee doen alleen ligt er maar net aan waar! wonen hier een aantal mensen erg in de buurt dus als we het ook erg in de buurt houden wil ik ook wel!
aliesje, ik woon ook vlak bij jou in de buurt idd! Cadish, natuurlijk mogen er mensen komen kijken
Heeft iemand al een ander idee? Wie krijgt er fijn dressuurles? Misschien weet je een goede instructeur of instructrice bij jou uit de buurt? Alle ideeën zijn welkom!
Mijn eigen instructrice rijdt zz zwaar en heeft meerdere EK's meegereden, maar zij doet zulke dingen nooit. Hoe zijn jullie instructeurs en instructrices?
Ja er zullen genoeg mensen zijn die les geven!! En ik denk dat we er rekening moeten houden dat misschien ook een aantal een paard komen aan het huren. Misschien is het te ver, geen vervoer, geen pony te beschikking!! En ja het zou leuk zijn als ook iedereen mee kan doen!!