Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wie is jouw oude verzorgpaardje dan?
.
komt er misschien iemand uit de buurt met een trailer?(evt. zonder auto)*
... strand is eigenlijk altijd leuk!
xjessx schreef:Heejj lijkt me leuk
Misschien dat ik ook wel mee ga, ik heb zelf mn vrachtwagentje dus heb wel vervoer, ff kijken of de preciese datum uit komt!
Meer met de gedachte dat Sun dan niet alleen in een trailer hoeft te staan, vind het een meer geruststellend als hij een maatje in de trailer heeft
Misschien kunnen we iets regelen, zou wel leuk zijn toch?

maar over een tijdje wil ik wel mee als jullie nog een keer gaan

DaphneL schreef:Als de datum uitkomt en ik vervoer kan regelen wil ik ook wel mee
Lady is buiten een heerlijk paard, ook op het strand.

(Dreigen, trappen, bijten). Dus ik weet niet wat ze op de trailer doet naast een ander paard. (Raak trappen en bijten is natuurlijk onmogelijk, maar goed). En met het ene paard is het ook veel erger dan met het andere paard.
. Ik zoek dan wel een leuke route uit met wat duin erbij
.
Hij stapt/draaft en Galoppeerd alleen heel hard

). Hij staat er nog een beetje onwennig tegenover, voerde argumenten aan als 'ja maar ik heb nog nooit met een trailer gereden', 'weet niet of dat mag van de zaak (auto is bedrijfswagen).'
, en dat Sun absoluut geen probleempaard is in de trailer.
Apple schreef:Ze kunnen strandwandelen![]()
![]()
Maar goed, Katwijk heeft ook een heel behoorlijk winkelcentrum en ook strandtenten (ook een die het hele jaar open is).
Verder: 1 op 1 of met nog 1 ander paard kan ik wel garanderen dat de rit beheerst blijft. Des te groter de groep en des te meer 'vreemde' paarden des te minder heb ik dat in de hand. Mijn paard blijft wel braaf, maar van andere paarden weet ik dat natuurlijk niet.
Zeker als ze zichzelf daar een beetje kunnen vermaken, moet 't wel goedkomen