Maar moet het perse op zaterdag op zondag? Waarom niet op vrijdag op zaterdag? Dan is de week ov nog geldig en is handig voor diegene die OV hebben. En misschien kunnen er dan wel meer mensen komen? *zoals ik *
Ik loop fulltime stage, dus ik kan enkel de zaterdag of zondag. Maar benevens dat, ik zit eigenlijk iig voor december nogal krap in mijn centen-budget, dus kan de treinreis niet betalen. Dus voor mij komt eind januari meer uit, maar reken nou maar niet op mij, en spreken jullie wat af?
Je kan misschien rijtje datums opsommen die 'officieel' worden en dan kan iedereen het stemmen en dan kijk je welk datums meest gestemd is, dan op die datum houden? Ook al kan niet iedereen meedoen, etc..
nou dit is niet hoopvol hoor... ik heb 17/18 december : MoonCloe tindra Marije en Maya??? (pino is me niet duidelijk maar geloof niet, maya weet ik ook niet zeker) 7/8 januari mooncloe en marije maya 14/15 januarie pino marije maya 21/22 januari pino marije maya..
dat zoubetekenen dat elke meetingdatum maar 3 mensen er zijn, das wel jammer, dus misschien moeten we het iets later in januari doen, hoe zit iedereen de 28 op 29 januari?
hee is er een doven en sh clan? nou leuk kom ik ook ff kijken zijn dit allemaal mensen die van paarden houden of ....? (merk op dat pinootje hier ook zit, die ken ik natuurlijk en die rijdt volgens mij geen paard (of het moet een stel skis zijn met paardenafbeeldingen erop hihi)) Nou ja het lijkt me ook wel leuk om temeeten met doven die ook paardrijden, want wil dr wel meer van leren kennen. (ben namelijk van plan ooit in de zomer een paardrijvakantie te organiseren voor groep doven..) maarre 28 januari is SAPPHO (foei Nienke, is echt leuk hoor, wel komen ) en dan moet ik er zeker heen, zit zelf tenslotte in lieverdjes.. Maar als t op een andere datum is zal k kijken of ik ook kan komen meeten
Haha idd Maay, maar ik ben niet zeker of Roos eigenlijk wel 50 genoeg paardenposts heeft voor toegang tot HK, maar ze is (voor mij) wel van harte welkom bij de meeting
(Roos, ik heb eigenljik niet zo veel zin in Sappho of whatever hoe leuk het zal worden Ben niet zo'n type voor "kroeg & stappen & feesten"
euh... misschien een beetje laat.. maareh.. ken ik ook mee (A) MoonChloe kent mij wel, en pinoo tuurlijk voor t geval jullie me niet kennen (zijn er een behoorlijk aantal) ik ben dus judith,18, slechthorend, en is bezig met gebarentaal leren
28 op 29 januari ken ik op zich wel, me mama is dan wel jarig, maar moet maar even vragen.. en 21-22 ken ik ook niet, toetsenweek. en december is volgeboekt, dan heb ik drie afspraken op 17 dec, en moet al iemand teleurstellen..
btw, als ik te laat ben geeft t niet hoor, komt nog wel een andere keer