Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:hmm sabine staat in brabant en is officieel nog wel van mij maar niet echt meer... Mag haar vast wel lenen maar dat gaat niet als het in drenthe is natuurlijk... want ik woon in utrecht, maar als het tussen utrecht en het zuiden ligt wil ik mischien wel mee
Loesjuh schreef:Ik denk niet dat ik iemand zo gek krijg om me daarheen te brengen.Ik weet überhaupt nog niet of ik iemand zo gek krijg om me te brengen.
Fredt schreef:Loesjuh schreef:Ik denk niet dat ik iemand zo gek krijg om me daarheen te brengen.Ik weet überhaupt nog niet of ik iemand zo gek krijg om me te brengen.
Marloes misschien kunnen wij samen gaan?!
Als ik de eigenaar van Nancy lief aankijk wilt hij ons misschien wel brengen * als het natuurlijk uberhaupt mag van hem
Moeten we alleen een 2-paard trailer fixen. Maar die kunnen we dan ook eventueel huren bij ons op stal..
Crossen hoeft van mij ook niet de hele tijd, van Nancy wel
jackyline schreef:He Fredt ik kan misschien wel een twee paards regelen
willeke16 schreef:even over waneer.
ik heb het liefst in de kerstvakantie,
vanwege dat ik aan me kaak geholpen ben.En dat duurt ongv 6 weken voordat het goed aangesterkt is. Ik hoop dat jullie daar geen bezwaar tegen hebben.
Anders hoor ik het nog wel.Of ik kijk nog wel.
Barbie1986 schreef:Jammer... ik kan sowieso niet mee, ik woon namelijk ik zeeland (Middelburg) en het is voor mij wel 4 uur rijden met de trailer :S!
Moonlightje schreef:willeke16 schreef:even over waneer.
ik heb het liefst in de kerstvakantie,
vanwege dat ik aan me kaak geholpen ben.En dat duurt ongv 6 weken voordat het goed aangesterkt is. Ik hoop dat jullie daar geen bezwaar tegen hebben.
Anders hoor ik het nog wel.Of ik kijk nog wel.
herfstvakantie is toch al geweest