Mogen jullie s'ochtendsvroeg wel reizen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie84 schreef:Palladio is inderdaad vet(ga er wekelijks naartoe), maar denk dat er dan veel mensen die hier hebben gereageerd niet mee kunnen. Ze controleren niet streng, maar wat als ze wel controleren?? Oke je hebt de optie om naar The apollo te gaan (5 min lopen verder op).
Nathalie84 schreef:Palladio is inderdaad vet(ga er wekelijks naartoe), maar denk dat er dan veel mensen die hier hebben gereageerd niet mee kunnen. Ze controleren niet streng, maar wat als ze wel controleren?? Oke je hebt de optie om naar The apollo te gaan (5 min lopen verder op).
Maar de laatste keer dat ik daar was vond ik het er niet erg leuk, we kunnen altijd een kijkje gaan nemen, maar moeten natuurlijk wel wat achter de hand houden.
en dat er veel paardenmensen naartoe gaan is wel waar, maar dat is wel voornamelijk op zondagavond (wat ze moeten zondags op concours) en ik denk dat de meeste op maandag gewoon naar school moeten, mij maakt het niks uit maar de ouders van sommige misschien wel.
#Ymke# schreef:
Met een hele club gaan stappen, hoeft niet perse naar een discotheek, maar b.v. ergens met een club eten en daarna bowlen ofzo of naar een kroegje!