kippenhok doorvraagtoptic meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:28

Jaaa, ik kom ook zeker weten!! En die plaats is ook wel goed, er moet wel vervoer zijn,toch?!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:55

Welke dag is hemelvaartdag?

Ik weet nog niet of ik mag/kan, maar Skipperfan en ik hebben wel 1 probleem: het vervoer?

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:13

Jammer... Ben afhankelijk van mijn ouders en die gaan niet zo snel naar Apeldoorn... Nou ja zeg maar gerust helemaal NIET (alleen voor mij dan) Scheve mond
Bleeh kan het echt niet wat meer in 't zuiden zoveel mensen wonen er toch niet in het noorden, degene die in het noorden wonen kunnen toch makkelijk zelf ergens heen (hoop ik anders zegt u het maar) en ik kan nergens zelf heen Huilen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:37

Zo, als jullie nou even een ECHT goede datum verzinnen, kom ik ook!!!!

Hemelvaarts-dag is misschien niet verkeerd (het ligt eraan of mijn kiddo´s die vrijdag naar school moeten Verward , dan gaat het gewoon niet Huilen !, alhoewel, dan kan ik maar heel kort in NL zijn Verdrietig !)

Anders als alternatief in de pinkster vakantie??? (die is hier van 18 t/m 31 mei), daar heb je meestal wel kans op goed weer *schijnheilig kijken* .
Als jullie in die periode wat organiseren (maakt mij niet zo veel uit waar!), kan ik vanaf Utrecht ook een aantal mensen meenemen!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:22

Hemelvaartsdag gaat hier niet lukken, veels te kort dag, man is voor zijn werk in het buitenland, ik heb net een zwaar gekneusd hielbot dat dan hopelijk net weer ietsjes beter gaat.

Pinkstervakantie lijkt mij een beter idee....
Zolang het maar niet op 26 mei is want dan zijn mijn kinderen jarig!
Al zijn jullie natuulijk van harte welkom.... Schijnheilig

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:29

Ja ook een idee om bij Orri gelijk de verjaardag van haar kinderen mee te vieren Haha! Maar nu even serieus de pinksterdagen kunnen natuurlijk ook. Vind het alleen zo jammer dat sommige jongeren vanwege het vervoer niet kunnen komen. Hier moeten we een oplossing voor vinden.Nog even wat ik heb geen pinkstervakantie maar ben wel altijd op vrijdag vrij.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:46

31 mei kan ik niet, want dan is mijn vader jarig.
En eerste Pinksterdag kan ik ook niet.

Welke datum is Hemelvaart? En welke dagen is het Pinksteren?

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:50

Pinksterweekend ben ik weg, begin mei ook, eind mei/begin juni ook...
Wordt nog leuk zo Haha!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:09

Pinksteren is op 19-20 mei, Ik noem gewoon 3 Data Knipoog :

* 20 mei
* 25 mei
* 26 mei

De eerste datum is tweede pinksterdag en de andere twee zijn het weekend erop. Ik kan in principe de hele week, alleen weet ik niet of jullie pinkstervakantie/of "gewoon" vrij hebben Verward
Waar het is, maakt me iig niets uit, ik rij wel Pling !

Orri, heb je een tweeling, of heb je ook toevallig twee kinderen op dezelfde dag gekregen? Net als ik Lachen , die van mij zijn 15 mei jarig, met 4 jaar verschil ertussen Tong uitsteken ! De jongste had ik eigenlijk "besteld voor de 26ste *LOL* !

Felice, kan je naar Utrecht komen? Vanaf daar kan ik je dan meenemen!
Moeten jullie wel een datum uitkiezen dat ik ook kan komen Schijnheilig Knipoog !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 25-03-02 21:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:13

20 mei kan niet, die andere twee wel.
ik spreek nu wel voor áls ik al mee mag he...?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:19

Sterre schreef:
Pinksteren is op 19-20 mei, Ik noem gewoon 3 Data Knipoog :

* 20 mei
* 25 mei
* 26 mei

De eerste datum is tweede pinksterdag en de andere twee zijn het weekend erop. Ik kan in principe de hele week, alleen weet ik niet of jullie pinkstervakantie/of "gewoon" vrij hebben Verward
Waar het is, maakt me iig niets uit, ik rij wel Pling !

Orri, heb je een tweeling, of heb je ook toevallig twee kinderen op dezelfde dag gekregen? Net als ik Lachen , die van mij zijn 15 mei jarig, met 4 jaar verschil ertussen Tong uitsteken ! De jongste had ik eigenlijk "besteld voor de 26ste *LOL* !

Ik kan 20 mei denk ik wel, de 25ste word al minder op prijs gesteld vrees ik Haha! (door mijn man natuurlijk, taart halen, ballonnen blazen etc. etc.)

Ik heb geen tweeling, zou wel makkelijk wezen, dan hadden ze nu allebei op school gezeten Haha!

Ze zijn met 2 jaar verschil, jongste word 3 oudste word 5.
Van de eerste wist ik dat hij op 26 mei zou komen, terwijl ik 1 juni uitgerekend was...omdat ik dat zo vaak gezegd heb tijdens de zwangerschap nam iedereen aan dat hij op tijd geboren was Haha!
Van de 2de kreeg ik wel 26 mei door, maar deed dat af als 'komt vanwege sterke bintenis met geboorte eerste'....
De 2de was besteld voor 19 mei Lachen aangezien de eerste te vroeg was, was ik helemaal niet blij dat ik een week over tijd bij de 2de was Haha!
(vooral niet omdat iedereen met 26 wk al vroeg wanneer ik uitgerekend was)

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:20

ff kijken, hmmz, 20 mei is mijn pappie jarig, en dat weekend van de 25 en 26 ste zit midden in mijn Schoolexamen periode, naja pech dan maar hoor, wat mij betreft in dat weekend. Haha! ( en anders heeft mijn vader pech Tong uitsteken dan ga ik gewoon de 20ste!!!)

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:37

Hè Felice, je kan toch met Gwen mee rijden!?
Mag ik vast ook wel.. Gwen...? Schijnheilig Haha! Ik denkd at ik dan wel kan.
Maar.. wat gaan we dan precies doen!?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:41

orri schreef:
....De 2de was besteld voor 19 mei Lachen

Dat was ook de uitgerekende datum voor m´n oudste *LOL* !!!!

Meiden, wat die Data betreft: als jullie in die week ook door de week kunnen, is het voor mij geen probleem hoor, had alleen deze data genoemd omdat we er anders voorlopig niet uitkomen Knipoog !!

Anders misschien nog die week erop, 1 juni?? 2 Juni gaat bij mij al niet meer, dan moet ik in de auto zitten om naar huis te gaan Verdrietig !!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:42

ik kan niet met pinksterren...
kan het niet in de mei vakantie?? of zijn er dan mensen die op vakantie gaan?

en wat gaan we dan doen?

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:42

NATHALIE! Ga jij ook mee?
Ohw ik hoop zo dat het mag en als jij meegaat nog meer kans Lovers
Begin juni kan ik niet, in pinksterweekend (20 mei) ook niet... Meivakantie heb ik het eerlijk gezegd nogal druk dit jaar Scheve mond
Hoop dat we een goede datum vinden en anders doen we het gewoon wat later? Hoeft niet per sé binnenkort of wel?

Vasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:06

En ik dan mag ik ook komen ik deed tussendoor ook mee, maar heb de laatste tijd weinig tijd

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:25

Clautje schreef:
Jaaa, ik kom ook zeker weten!! En die plaats is ook wel goed, er moet wel vervoer zijn,toch?!

he clau wij kunnen wel weer met elkaar meerijden toch?? dat mijn pa haalt en jou moeder brengt ofzo... moeten we nog maar ff bellen anders. Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 23:14

Nathalie schreef:
Hè Felice, je kan toch met Gwen mee rijden!?
Mag ik vast ook wel.. Gwen...? Schijnheilig Haha! Ik denkd at ik dan wel kan.

Tuurlijk ogen jullie met mij meerijden. Ik heb nog wel een plaatsje op de trekhaak... Haha!

Met Pinksteren kan ik geloof ik ook wel, evenals het weekend daarna. Doordeweeks kan ik niet, want dan moet ik een beetje werken. Maar aan de andere kant: een datum prikken dat iedereen van het d.v.t. kan wordt waarschijnlijk erg moeilijk, want we zijn met velen! Enkelen zullen dus hoe dan ook teleurgesteld worden, vrees ik...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 01:26

Gwen schreef:
.....een datum prikken dat iedereen van het d.v.t. kan wordt waarschijnlijk erg moeilijk, want we zijn met velen! Enkelen zullen dus hoe dan ook teleurgesteld worden, vrees ik...

Ben er ook bang voor Verdrietig ! ´T banketstaaf is, dat het bij mij in het weekend op zich best vaak gaat, alleen is het voor mij geen doen "om alleen voor een weekend" naar Ned. te komen. Pinksteren is de enige tijd dat we (na deze 2 paasvakantie-weken) nog voor een langere periode vrij hebben. Daarna hebben we zomervakantie (de hele maand aug en de eerste 2 sept. weken). We willen dit jaar weer een "verre" vakantie maken, iig 3 weken en ik denk dat we gelijk de eerste 3 wk. gaan.
Nou ja.... kijk maar hoe jullie het kunnen regelen, ik zou het wel onwijs gaaf vinden als we een -ook voor mij Schijnheilig - gunstige datum kunnen vinden!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 02:21

Ik wil er ook echt heel graag bij zijn!
Hemelvaartdag gaat voor mij ook niet op.

21 mei ben ik jarig, valt af. Alhoewel ik vier niks, vergeet het 't liefste gelijk, ik word 30 Huilen Huilen

De rest van mei maakt niet uit.
Euh, juni:
8 juni is de Shetlandag en de 22e heb ik een outdoor-marathon. Verder nog geen plannen!

Mogen man- en dochterlief ook mee naar de meeting?

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 09:08

Ik wil er ook heel graag bij zijn Lachen
Op 22 mei beginnen mijn examen, dus die week daarna kan ik iig niet.
Ik kan wel eventueel een dagje uittrekken van het leren, de onderwerpen vin ik nog niet eens zo gek moeilijk.
Noem maar een datum, dan zal ik kijken of ik kan. Ik heb iig geen grote plannen de komende tijd(heb ik eigenlijk nooit Tong uitsteken )

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 09:08

Van mij uit mag het. De anderen moeten zelf maar even antwoord geven. Maar waar gaan we nu heen en wat doen we. Kan iemand niet even een poll plaatsen voor de datum etc.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:40

Dan zet ik het zo (moet nog even weg!) bij Bokt meeting, okay??! Onder DVT-Meeting Lachen ! =DoorVraagTopic-meeting Knipoog !

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:08

Lyrik"]
[quote="Clautje schreef:

he clau wij kunnen wel weer met elkaar meerijden toch?? dat mijn pa haalt en jou moeder brengt ofzo... moeten we nog maar ff bellen anders. Haha!
[/quote]

Jaa,is goed, we moeten alleen wel dezelfde datum kunnen Knipoog

Het maakt mij echt niets uit,welke datum het is mensen! Ik ga sowieso mee!!!!