Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mik_beer schreef:Dat lijkt me een leuke optie, ik wil wel mee. Helaas geen paard die mee kan, dus misschien zonder paard. We'll see
mamamika schreef:Hoi Dames
Misschien heb ik een idee je hebt bij het montferland 2 opties om toch zonder ruiterbewijs het bos in te gaan?
We zouden bv paarden van Manege Stroombroek kunnen huren.
Ik ken de bossen goed dus begeleiding van daar hebben we zeg maar niet nodig ik weet niet of daar interesse voor is??
En een tweede optie is huifkarcentrum bergh daar kun je te paard maar dus ook met de huifkar en daar heb je ook nog de optie om na de tijd bv wat te eten en hun hebben bv ook speur of griezeltochten die ze organiseren te paard??
Esther schreef:Ik wil ook mee.
Ik ga het liefste wel met mijn eigen paard, heb 1 keer een rit gemaakt op een huurpaard, pff dat vind ik niks. Is het een optie dat de mensen met eigen paard, komen met eigen paard en dat de anderen een paard huren? En misschien zijn er liefhebbers die met de huifkar willen?
Esther schreef:Ik wil ook mee.
Ik ga het liefste wel met mijn eigen paard, heb 1 keer een rit gemaakt op een huurpaard, pff dat vind ik niks. Is het een optie dat de mensen met eigen paard, komen met eigen paard en dat de anderen een paard huren? En misschien zijn er liefhebbers die met de huifkar willen?