PNH Snuffelavond op 18 Mei in Houten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:21

IK ben geweest. Ik vond het erg leuk, maar men wat duur!!! Dat kan ik noooooooooooit betalen. Ik zou het zo zijn gaan doen, maar het is echt te duur. Wat vinden jullie daar van?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:40

phoenix4ever schreef:
IK ben geweest. Ik vond het erg leuk, maar men wat duur!!! Dat kan ik noooooooooooit betalen. Ik zou het zo zijn gaan doen, maar het is echt te duur. Wat vinden jullie daar van?

Die spullen zijn alleen duur omdat ze van Pat Parelli zijn. Ik heb zelf een touwhalster en leadingrope bij iemand ander besteld, en bij hem is het veel goedkoper, gewoonweg omdat er geen merk aan verbonden is. Al die spullen die Pat verkoopt kun je makkelijk bij iemand anders kopen. Kunnen mensen wel zeggen dat je de spullen van Parelli moet gebruiken omdat ze beter zijn, maar dat is een kwestie van goed omgaan met de spullen die je hebt vind ik.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 18:00

waar heb jij ze gekocht dan en hoe duur zijn ze. ik heb wel een leadrope en een freestyl halster van emiel voest.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 18:06

Ik heb ze van de mensen van http://www.naturalhorses.com (ik ben met ze in contact gekomen via Ineke2). De website moet nog afgemaakt worden, maar je kunt ze wel een mailtje sturen mocht je iets nodig hebben, of meer informatie willen hebben.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 11:56

oke dedankt ik ga ze zo een mailtje sturen.