Bokt-Goes-Lan Party-PartyMeeting 2002 (DEEL 2)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wie kan er een PC meenemen en wie niet :

Geen PC
7 (100%)

Totaal aantal stemmen: 7

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 12:50

Inderdaad, maar hebben we een oude bak die toch een beetje snelheid heeft dan?? Want je moet er geen pentium 100 voor gebruiken Verward

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:07

Joost,
die ADSL lijn wilde ik ook helemaal niet gaan gebruiken, maar idd een LAN-Game opzetten. Volgens mij geeft dat redelijk hetzelfde effect (als een server) omdat 1 user dan de Lan-Server draait (info moet toch naar alle bakkies neem ik aan)

Ik zal het vanavond even testen op mn Lan thuis.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 15:10

Lijkt me heel leuk, alleen zoals bij alle andere lans, heb geen vervoer, en aangezien ik een bigtower heb sleep ik die niet ff mee de trein in Clown

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:36

spuit elf geeft ook modder hoor! Haha! Ik kom ook en ik neem zelfs mijn pc mee, maar ik heb geen idee hoe hij zich gaat gedragen in een vreemde omgeving. Bij mij thuis in Benneveld doet ie al vreemd Verward maarja... ik heb het idee dat er wel een aantal mensen zijn die er ff naar kunnen kijken Haha!

Ik neem nog drie vrouwen mee ook!!! Party!! Naz, Dorée en Yor rijden met mij mee en ik denk dat we er rond een uur of 8 wel zijn. Ik neem aan dat dan het 'gevecht' al is losgebarsten. *LOL*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 20:39

Llewella schreef:
Lijkt me heel leuk, alleen zoals bij alle andere lans, heb geen vervoer, en aangezien ik een bigtower heb sleep ik die niet ff mee de trein in Clown

Ik heb een ehm hoe moet ik het noemen? Tja zal wel op een supersized medium tower zitten *LOL* en die sleep ik toch ook mee de trein in.. anders heb ik niets te spelen... tenminste als ik em in mn tas krijg, maar dat zie ik vanavond wel...

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:52

Sypheron
Jij zeg hier boven dat je voor UT de cd nodig hebt in de pc...maar ik heb de oringinele en die hoeft er niet in...dus snap ik het even niet

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 01:16

euh ik ben er pas achter gekomen dat dat ook niet hoeft Bloos ik heb ook de orignele, maar wat de pc doet is: zodra ik ut opstart hoor ik de cd-rom speler even.. dus ik dacht dat ie naar de cd zocht maar dat was niet zo.. Ik heb toch de cd er standaard altijd in zitten dus no prolemo Lachen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 02:11

Nog steeds bezig....

En we winnen ook nog...met 4 tegen 1 Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 02:19

*grin*

Een hele ervaring hoor, toeschouwer zijn bij een LAN-party! Haha!

Links en rechts van me een CS-ende Bart en Dennis (Sten). Dennis was wat stilletjes want Bart won alles. En boven zat men net collectief te vloeken met koptelefoons op (vaaaaag gezicht was dat), volgens mij zijn er ook foto's van gemaakt. Haha!

En nu is het de beurt aan de dames op de diverse laptops. Bokt, mail, msn en icq. Geen spelletjes? Neuh, alleen Yor heeft net ff gespeeld en dat ging best goed geloof ik.

Ik hoef niet zo nodig, blijf liever toeschouwer... Lachen

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 02:59

Haha, idd gezellig hier Haha!

Iedereen z'n pc is zo'n beetje leeg geript en verder worden hier wat spelletjes gespeeld. Marco, Roy en Joost zitten boven en Sten en Bart zitten hier. Karin en ik zijn momenteel wat aan het bokken maar ook Prisca, Yor, Doree, Maarten, Mayo, Wendy en Sjuimpje vermaken zich wel geloof ik Knipoog.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 04:53

Doree is volgens mij fotofiel en wil Nienkes digi met geen mogelijkheid meer loslaten... Ook de interesse van de dames voor de bestofte joystick lijkt groot...Verward }>

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 06:16

K moet toch ff zeggen, dat die hele bokt-lan-party niks voor stelt, t is saai Knipoog

K heb al wel Marco (beetje hulp van Roy (Sypheron)) ingemaakt bij Starcraft Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 07:43

't is niks dat jullie daar spelletjes zitten te doen, maar denkt Bart nog aan het omzetten van de zomertijd Knipoog ?
Mijn computer is al verder dan Bokt .....