voila

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoffa schreef:Ik wil er ook graag heen, het lijkt mij wel een hele belevenis. Al die IJslanders. Het lijkt me ook leuk om het record te verbreken! Ik weet alleen nog niet of ik er zelf heen kan, ik heb dat weekend misschien ook les. Maar we zullen het wel zien.
Smari schreef:We hebben nu 74 deelnemers............ 't begint nu eindelijk naar de 100 te lopen, nu nog snel eroverheen dus !!!!
sassefras schreef:[/quote]haa moos,
pas op voor de loozers daar in lieren, mwhoeaaaaa
we hebben een groepje, maar helaas voor mij weer niet van die lolbroeken, ik ga wel mee reclame maken voor de strandrit.
grtz sas (enne gaan jullie op vrijdag al die kant op ?????)
Tuurlijk, enne misschien dat we met ons team in Loenen (3/4sept.) ook nog wel voor genoeg promotiezullen zorgen............
![]()
dems75 schreef:Hoffa schreef:Ik wil er ook graag heen, het lijkt mij wel een hele belevenis. Al die IJslanders. Het lijkt me ook leuk om het record te verbreken! Ik weet alleen nog niet of ik er zelf heen kan, ik heb dat weekend misschien ook les. Maar we zullen het wel zien.
Nou, voor zo'n evenement kan je je lesje toch wel een keer laten schieten??? We moeten echt een record halen jongens!