@Snowdon: Je had al voor me besloten ? @Mazzelmeid: Ik heb hetzelfde probleem als jou Elke, alleen dan in iets andere vorm. Mijn verzorgpony is niet verkeersmak, maar ze staat bij het liesbos dus we kunnen daar gaan rijden. Ik heb niet de beschikking over een ander paard of pony, dus ben beniwud hoe en waar jullie t gaan doen.
*edit* met niet verkeersmak bedoel ik dus dat ze laatst voor een auto sprong toen ik erop zat. ik heb het nu echt helemaal gehad met dat gekke beest,
Ik kom ook een beetje uit de buurt van Etten, Breda
Ja, gezellig. Kom ik ook. Misschien dat je bij jou thuis dan een wedstrijd kunt houden?? Hij is tegenwoordig best braaf op de weg.... }> En we zijn weer wel toe aan een wedstrijd...
ik zat zelf te denken om als we na buiten gaan de pannehoef in te rijden. ergens vaste plek verzamelen. lekker weg rijden mss andere leuek ideeen?
en speciaal voor valina dan hier even een foto. vale de mama: en onder het zadel.(commentaar is niet nodig) (dit was voor ik lessen had. ) hier het jongste half zusje(papa Alacher) kampioen van braband diet jaar. viper en dan Vanyaook een alacher. een ook jaarling kampioen dit jaar.
Ik ga iig niet mee naar de pannehoef, het mastbos was denk ik een betere optie geweest (gaat de eigenaar van mijn verzorgpony ook wel eens heen) Ik zie vanzelf wel wat het uiteindelijk word..
voor degenen die in zijn voor een ritje door het liesbos, ik rijd daar iedere zaterdag - moet je maar even pb'en
*edit* Liberty: kan er bij jou op staal anders geen leuk dagje georganiseerd worden emt spelletjes etc ? In de zomer wordt er altijd kamp gehouden heb ik begrepen, dus misschien dat er tegen een leuk prijsje een actief dagje gedaan kan worden ?
Vanaf Etten-Leur is mastbos niet te doen. Mastbos kan je alleen komen met de trailer, anders is het te ver en moet je over de snelwegen heen...
De pannenhoef is naar mijn idee onder het zadel nogwel te breiken, om dan nog een rustig gezellig ritje te hebben. En de meesten komen van Etten-Leur/Sprundel als ik zo eens rondkijk.