@ Manon; Donderdagmiddag kunnen we idd wel samen, Daphne en Jorien komen dan ook dus hebben we die gelijk ook gemeet
Programma van de dag13.00 Paardenmiddag met vele (paarden)activiteiten voor jong en oud en een wereldrecordpoging van een langspan met 14 paarden! Dat is donderdagmiddag (paardenmiddag)
Haha.Ik zeg morgen of ik kom en wie ik mee neem enzo. *Ik wil gewoon komen ! Tis iets van anderhalf uur rijden naar Joure. Is te doen hoor.
Oké.Jorien en ik komen. We moeten alleen nog even afwachten of dat mijn ouders ons kunnen brengen en dat joor haar ouders ons kunnen ophalen. Maar dat kan vast wel. Donderdag 1 uur zijn wij er.
SdaphneS schreef:Oh.En dan blijven we tot het einde van die middag, dat is tog rond 6 uur afgelopen?T loopt meestal wat uit.Maar ik moet sowieso ook eerder weg.. (niet dat dat uit maakt ofzo)
Oke.Mijn mama kan ons niet rijden. Ze moet met mijn zusje naar het ziekenhuis.Dus of joor moet nog kunnen brengen ofzo.Of openbaar vervoer.
10:40 busstationstadskanaal busstation/csgroningen 11:35 qliner 302 arrivarichting groningen 12:03 busstation/csgroningen oost (a32)heerenveen 12:45 qliner 315 connexxionrichting lelystad 12:51 oost (a32)heerenveen roazeboskscharsterbrug 13:03 qliner 310 noordnedrichting bolsward 13:03 roazeboskscharsterbrug harddraverswegjoure 13:21 lopen 18 min oor deze reis heeft u 1 kaartje nodig. Kaartje Vervoer Afstand Vol tarief Korting Enkele reis Retour Enkele reis Retour 1 Van busstation in stadskanaal naar roazebosk in scharsterbrug 118 € 12,90 € 21,60 € 8,00 € 13,50