Boktmeeting Concours Hippiqeu Buitenpost

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Re: Boktmeeting Concours Hippiqeu Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 18:41

Jeetje, om 1 uur al weg... pff, dan kom ik net zwalkend uit de feesttent, je kan mij ook aan mn wallen herkennen dus

Om 12 uur sta ik bij de osseweide, en dan babbelen we daar wel even of we later wat langer meeten.
Goeie reis! Ik ben in 1 minuut op het veld dus ga nog langer niet op bedje

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 00:35

Haha, die bus die je 's morgens wakker houdt, dat zijn wij dan! Wij verwachten rond 5 uur, half 6 voor de poort te staan.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 00:45

Zal ik jullie dan een koppie koffie komen brengen ? Zet het nu vast klaar, is straks nog wel warm.
Plaspauze kan ook bij mij thuis, is frisser dan zo'n piskeet

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:45

Ja, dit las ik dus te laat! Het was koud vanmorgen!!! Om 5 uur stonden we er dus, bewaking had een foutje gemaakt en de poort al open gegooid. Daar hebben wij dus dankbaar gebruik van gemaakt. Nu ben ik wel hardstikke moe, na een nacht over te hebben geslagen. Pony's staan al weer lekker op stal en oogden nog erg fris. En ik ben benieuwd of Mike (de hengst die ik voorbracht in de ereklasse) nog droomt van friezen.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 19:55

Hahah, ach, heeft Mike een leuk verzetje gehad Wel grappig hoe hij daarop reageerde, hij kon zn lol niet op wat betreft friezen

Ik ben ook erg moe, na het concours ben ik nog naar Bas geweest, gemest, gevoerd etc
Daarna terug naar huis, beestjes thuis gedaan, gedouched en weer naar de kermis toe met mn vriend en neefje. Toen het vuurwerk bekeken wat het einde van de feestweek betekende en daarna nog de feesttent in geweest.
Ik ben om 1 uur richting huis gegaan, maar moest vanmorgen wel weer aan het werk om half 9... Heb de hele dag brak rond gelopen, last van mn neus en keel, verkouden en last van mn rug, van de hele dag over de markt en het concour slenteren...

Maar het was weer leuk dit jaar, jammer van de regen af en toe, gelukkig geen ongelukken, op de omgevallen jurytent na

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 22:13

Ja, gelukkig inderdaad geen ongelukken dit jaar!

En had je gezien hoe Mike op die friezen reageerde? Hij had geen oog voor andere paarden, alleen die friezen! Ging ongeveer dubbelgevouwen in de kar staan om ze te kunnen zien. En het maakte niet eens uit dat het geen merries waren, hij hinnekte naar elke ruin (en stond op het voorterrein ook lekker op 5 benen ). Hij had vanaf maandag bij Bosma gestaan tussen de merries die daar kwamen om gedekt te worden. Denk dat ie daar zijn hart aan de friezen verloren heeft. Als hij volgend jaar nog maar hackney-merries wil dekken!

En het was inderdaad jammer van de regen, gelukkig kwamen die buien voor mij nog niet op het verkeerde moment, ik ben toch aardig droog gebleven