Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nadine14 schreef:het lijkt me heel leuk..
maar ik ga met mijn paard nog niet op buitenrit, op dat gebied ken ik haar nog niet..
maar als er een les ofzo komt lijkt me dat wel leuk.. alleen ik ga wel niet ver rijden met de trailer... ik woon in Melick.. net als mijn paard dus venhof is niet ver weg.. en ik spring ook nog niet
Cadish schreef:Lijkt me leuk Minou!
Ik weet alleen niet of mijn ouders het wel goed vinden enzo omdat het in het buitenland ligt ..
Maar anders is het wel een geslaagd idee ja!
Citaat:*Rafaela, 14 jaar, geen eigen paard, liefst onder honderd €
wel vervoer
Tr3z3l_l0v3r schreef:Als iedereen die meegaat met minou's idee even dit lijstje kopieeren en je eigen naam eronder zetten.Citaat:*Rafaela, 14 jaar, geen eigen paard, liefst onder honderd €
wel vervoer
*Tr3z3l_l0v3r, 15 jaar, eigen pony, maar die gaat niet mee, is een shet, liefst onder de 100 € idd.. dan kan ik alvast gaan sparen, wel vervoer..
katrienh schreef:Ik wil ook wel naar Zonhoven, heb daar ook een vriendin die ook wel mee wil !
Hoe noemt die omgeving ? ( toch niet toevallig 'de teut' ? )
vr gr
Katrien
Houd me op de hoogte, wil zeker mee !!! ( niet op zondagen )
Minou schreef:Cadish schreef:Lijkt me leuk Minou!
Ik weet alleen niet of mijn ouders het wel goed vinden enzo omdat het in het buitenland ligt ..
Maar anders is het wel een geslaagd idee ja!
HOe bedoel je in het buitenland, het is 30 min. vanaf de grens. Ik kom er al jaren, en er heeft me nog nooit iemand aangehouden ofzo. Of is dat niet wat je bedoelt?
Het gaat daar heel verantwoord en rustig aan toe, er worden zelfs pony kampen georganiseerd voor mensen en kinderen die niet kunnen rijden of aanpassingen nodig hebben.
Cadish schreef:Nou, als ik alleen in het buitenland zit, vinden mijn ouders dat niet zo fijn.
Maar Bokrijk is niet zo superver. Ik zal het er wel eens met ze over hebben.