dus als jullie bij concour d'elegance op zaterdag iets zuurstoksachtigs zien is de kans groot dat iris en ik dat zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilkkah schreef:Ik heb iig al mijn verkleed-ideega als barbie + barbiepaard,
dus als jullie bij concour d'elegance op zaterdag iets zuurstoksachtigs zien is de kans groot dat iris en ik dat zijn
Ullwinn schreef:Ik kom met Marga en Ullwinn
Anja komt met Olga
Mariën komt met Maurits,
Igrid komt met Harma
Lotte komt met Ody en Ulstar
Heleen komt met Marloes
(wij zijn namelijk 1 team van de meerkamp, regio Groningen en we gaan een show rijden op zaterdag)
Ilkkah schreef:je kan daar toch ook op het terrein zelf bokkers opzoeken?
of moet je iemand om mee mee te rijden?
bliksemluver schreef:Ik weet niet of ik moet werken anders kom ik denk ik ook wel
bliksemluver schreef:Dat zou handig wezen
Ilkkah schreef:nou das dan prima, hopelijk hoeft marjon dan niet te werken
Moonlightje schreef:bliksemluver schreef:Dat zou handig wezen
kleine moeite, heb nu alleen een andere auto he
ik wil volgend jaar toch een keuring of iets met Moon proberen
lailapri schreef:liujkt me leuk, maar je fjord moet zeker wel zijn ingeschreven?
Anders wil ik wel met timois er ook springen?
Ilkkah schreef:degene die een paard meebrengen; zetten jullie ze in "de kudde" of hebben jullie een plekje voor ze?
Ullwinn schreef:Ilkkah schreef:degene die een paard meebrengen; zetten jullie ze in "de kudde" of hebben jullie een plekje voor ze?
Je mag een stukje van 4 bij 4 (per paard) afzetten bij je tent heb ik gehoord, dat doen wij dus met onze groep, gewoon alle paardjes bij lkeaar, want die kennen elkaar al. In de kudde lijkt mij persoonlijk niet zo geweldig, omdat al die paarden elkaar daar niet kennen!
Ilkkah schreef:@lailapri:
je moet idd voor de onderdelen ingeschreven zijn
@sweetwendy:
http://www.fjordstudbook.com/index1.htm daar staat ook het adres enzo