Datum küravond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:46

Ik heb een videoband waar een aantal proeven opstaan van wedstrijden, die kan ik wel meenemen dan.

Enne.......moeten we nou nog wat te bunkeren meenemen of niet? Haha!

Maarsen is BTW niet echt ver weg voor mij gelukkig. Lachen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:52

Kunnen we allemaal niet een videootje van onze paarden meenemen?

Ik had het bij Fitz al eventjes gevraagd en zei waarschuwde wel dat het dan nachtwerk wordt,
dus zouden we een soort van tijdslimiet moeten vaststellen Haha!

Ik ben erg benieuwd naar o.a. Cres, Fitz, Stravo en alle anderen

en nu zie ik pas dat Fitz me al weer voor is }>

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:55

Verdrietig Verdrietig Wie komt er hier voor de tijd een opname maken Verdrietig Verdrietig

Of... wie wil er eens in de toekomst opnames maken van mij en maaike en mij en Propala (en evt. de andere paarden op stal)????

Pling Ik zal heel lief zijn Pling

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 01:16

Wat ongelooflijk gaaf, zoveel animo!! Dit wordt echt gezellig!! Lachen

Leuk idee om video's mee te nemen van alle paarden! Party!!

Het is inderdaad in Maarssenbroek, ik zal nog even een routebeschrijving maken, en die dan bijv. per PB verzenden.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 01:19

Suzanne F. schreef:

Enne, ik heet SuZanne. Boos! Haha!

Oeps sorry Haha! Bloos

Het is veranderd...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 10:48

Sjuimpje schreef:
Ik had het bij Fitz al eventjes gevraagd en zei waarschuwde wel dat het dan nachtwerk wordt,
dus zouden we een soort van tijdslimiet moeten vaststellen Haha!

Voor mij (en mijn grooms) geen nachtwerk, we moeten de volgende dag weer vroeg op en presteren! Lachen

Maar ik zal eens kijken, heb nog wel ergens een leuke pas de deux in kokosnootoutfit op junglemuziek liggen... Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 19:46

Ja dat wordt dan zeker nachtwerk als we allemaal een video-tje van ons paard willen laten zien. Nou ja, dan doen we allemaal 1 proef, dat is ong. 6 min.
Enne.......ik heb geen video van Stravo maar die ik bedoel is de laatste proef op video van mijn overleden vriendje Insulation alias Insy. Dat mag toch ook wel?
Ik heb ook mijn allereerste proefje uit 1994, onderling B. Ik was 13 jaar en Joran 3 jaartjes jong! Maar ...............die neem ik maar niet mee, Haha! ik wil niet uitgelachen worden. Haha!

Tegen die tijd krijgen we een uitgebreide routebeschrijving en aanvangstijd he? Ik neem wel wat lekkers mee of zorgt Jur daarvoor? Ik kan nooit genoeg meenemen voor zo'n groot hongerig gezelschap. Wordt het een vrouwelijke boktmeeting of is Steef ofzo ook van de partij?

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 09:08

Huilen Ik had heel graag meegewild maar die datum zit ik midden in een bedrijfsfeest. Hoewel, dat is tot en met de 6e (begint al op vrijdag Boos! ) dus als we op tijd terug zijn.... zal wel niet maar ik ga nog even info-en. Misschien wel een goed excuus om eerder weg te gaan Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:16

Volgens mij zijn er 'maar liefst' 2 mannen van de partij: Maarten & de vriend van Jura, waar het gehouden wordt.

Misschien moeten we Steef nog ompraten Knipoog ??

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:40

Ik wil ook wel! Kan vast wel op 6 april en ik mag ook vast wel met Jessica meerijden! Dusss als zij komt, kom ik ook! Haha!

En ja Joost, jij moet ook! Wil heel graag filmpjes van jouw SGW op muziek zien! Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 19:01

Het is natuurlijk altijd fijn als jullie wat lekkers meenemen of wat te drinken ofzo. Misschien moeten we tegen die tijd even kijken wat er allemaal moet komen voor drinken en eten.

Ik hoop dat je ook kunt komen Astrid!!

Doree, leuk als je ook komt! Laat je nog even weten of het zeker is?

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:26

*glup* Hmm... als ik het goed heb zijn er idd maar twee mannen... maar goed... ik ben dapper en zal me er wel doorheenslaan. Haha!

Ik heb alleen niets op video geloof ik waar mijn gele tank en ik samen opstaan. Ook geen leuke foto's van een dressuurwedstrijd of iets dergelijks.

Op zich ben ik ook wel voor om wat te snacken mee te nemen die avond. Zal eens kijken of ik nog wat lekkers in mijn voorraadkast heb liggen Vork

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:59

Be there.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 23:10

Hoe laat worden we eigenlijk verwacht??

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 03:30

En hoe zit het met eten en drinken, Jura of Eyes?
Moeten we nog wat meenemen?

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 14:32

Ik kan ook wel komen, maar het niet te laat maken, moet nl de volgende dag weer jureren. Nee, nergens waar jullie starten, dus dronken voeren helpt niet Haha!
Ik hou me wel aanbevolen voor de zeer uitgebreide routebeschrijving want ik kan op mijn balkon nog verdwalen als ik mijn best doe. *LOL*