Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Idra schreef:Okee ik kijk er volledig naar uit
Wat zijn nu essentiële dingen om mee te hebben?
* vliegenspray
* vliegendeken
* zadeltas (heb ik nog steeds niet...)
??
Citaat:Er zijn 2 vaste stallen ter beschikking en 4 buiten/inloopstallen die eventueel ook afgesloten kunnen worden. Er is de mogelijkheid voor verschillende weiden te gebruiken of de rijbak. Alles is goed afgemaakt dus dat moet geen probleem zijn.
Idra schreef:Ik lees dat het inclusief hooi en krachtvoer is, maar ik denk toch dat ik mijn eigen krachtvoer ga meenemen, lijkt me niet fijn voor Licor om plots van rantsoen te veranderen.
Eilandje schreef:Lobke, die mevrouw zei dat er een hoge omheining rond die piste staat en dat dat dus zeker moet gaan om Licor daar op te zetten. Nu, als je hem nu gewoon in een weide zou zetten en ernaast staat een hengstige Indra, zou hij dan braaf aan zijn kant van de omheining blijven? Jij weet dat het beste hé
Alhoewel, ik wil eigenlijk wel graag een veulie
Elfie schreef:En ik ben het wel eens met Vicky over de extra activiteiten, als je een hele dag op je paard gezeten hebt, heb je meestal niet veel fut meer om te gaan zwemmen ofzo![]()
Maar ik breng mijn badpak toch mee (of bikini als ik die nog zou vinden, zus heeft hem ooit eens gebruikt en hij is sindsdien spoorloos).