Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Idra schreef:Okee ik kijk er volledig naar uit
Wat zijn nu essentiële dingen om mee te hebben?
* vliegenspray
* vliegendeken
* zadeltas (heb ik nog steeds niet...)
??
)

Dus als er nog mensen zijn die graag eens slobber willen geven aan hun paardje na de tocht, laat maar iets weten, dan breng ik extra mee (anders is het toch om weg te gooien, heel stom dat ze dat alleen in van die grote zakken verkopen).
)
Dus laat maar iets weten één dezer dagen.Citaat:Er zijn 2 vaste stallen ter beschikking en 4 buiten/inloopstallen die eventueel ook afgesloten kunnen worden. Er is de mogelijkheid voor verschillende weiden te gebruiken of de rijbak. Alles is goed afgemaakt dus dat moet geen probleem zijn.
Ik zou trouwens wel graag hebben dat Indra buiten kan blijven en dan liefst samen met Marengo, of ev met L'amour (ben benieuwd of die elkaar nog zouden herkennen??). Maar soit we zullen dat daar wel uitvechten 

) zou dat leuk zijn, maar als hij even mag hollen en rollen in die bak ben ik ook wel blij, ik begrijp wel dat het nietzou lukken.... 
Idra schreef:Ik lees dat het inclusief hooi en krachtvoer is, maar ik denk toch dat ik mijn eigen krachtvoer ga meenemen, lijkt me niet fijn voor Licor om plots van rantsoen te veranderen.

)
en wachten tot we mochten gaan eten en daarna ons bed in.
Veel omheining heeft hij niet nodig, een draadje is genoeg.
Eilandje schreef:Lobke, die mevrouw zei dat er een hoge omheining rond die piste staat en dat dat dus zeker moet gaan om Licor daar op te zetten. Nu, als je hem nu gewoon in een weide zou zetten en ernaast staat een hengstige Indra, zou hij dan braaf aan zijn kant van de omheining blijven? Jij weet dat het beste hé
Alhoewel, ik wil eigenlijk wel graag een veulie

De kat niet bij de melk zetten noemen ze dat 

). Daarna terug opkramen, paarden opzadelen en weer verder rijden en rond een uur of 5 - 6 kwamen we dan aan op de overnachtingsplaats (meestal hadden we in de namiddag nog een kleine stop met een lekker stukje cake
). Daarna paarden weer afzadelen, eten en drinken geven en op de wei zwieren. En dan kon je je zelf een beetje gaan opfrissen en gaan eten. Daarna werd meestal nog de route voor de volgende dag besproken en nog wat gekletst en daarna viel iedereen om van de slaap
Elfie schreef:En ik ben het wel eens met Vicky over de extra activiteiten, als je een hele dag op je paard gezeten hebt, heb je meestal niet veel fut meer om te gaan zwemmen ofzo![]()
Maar ik breng mijn badpak toch mee (of bikini als ik die nog zou vinden, zus heeft hem ooit eens gebruikt en hij is sindsdien spoorloos).