Boktrit omgeving Utrecht poging 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Boktrit omgeving Utrecht poging 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 12:50

*Tamara* schreef:
Het lijstje tot nu toe:
*Tamara* (geen eigen paard, maar misschien te regelen)
Pebblesje
Alacairion
Cinnepin
SplashIsLief (dacht ik? )
moowsy
steffie4ever
lauwie15
Tamaraatjuh (geen eigen paard tenzij carpoolen met iemand met trailer )

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:01

Waddinxveen.. Nee dat gaat niet werken.. Iets te ver om voor ons anders kon je wel meerijden.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:32

Helaas En De Meern is even iets te ver om eerst onder het zadel heen te rijden en dan pas met de trailer

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 10:23

wanneer word de datum geprikt?
ik denk dat het laatste weekend van de vakantie(za 20 of zo 21 augustus) misschien een handig is omdat bijna iedereen dan wel terug is van vakantie

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 20:44

Ja idd... ! Lastig zo in de vakantie..

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 13:43

ik vind dat ook een beter idee

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:44

Dan kan ik helaas niet mee, heb dan familieweekend Maar voor mij moeten jullie het niet laten, ik ga mee als ik op jullie datum kan

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 14:37

20 augustus ben ik ook weg, maar ik ben nogal een lastige deze zomer, ik kan pas begin september weer... Zal je zien, organiseer ik weer een rit, kan ik alsnog niet mee Maar om mij moeten jullie het niet laten hoor! Ik zal binnenkort ff een topic openen met wat data om te stemmen.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 17:14

we kunnen het natuurlijk ook gewoon na de vakantie een keertje organiseren en wat is eigenlijk de bedoeling hoe lang duurt de rit? en gaan we dan met z'n allen eten ofzo lijkt me wel gezellig om bijv savonds een bbq te organiseren dat degene die meeeten dan mee betalen je kan bij de slager menu's kopen (vlees en vegetarisch) voor 10 euro per persoon ong. incl. drinken is dat 12,50 euro. en bij meer dan 15 personen krijg je er gratis een bbq bij (huren) ik weet niet wie het leukt lijkt mij lijkt het wel leuk.....!!!!!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 20:03

lauwie schreef:
we kunnen het natuurlijk ook gewoon na de vakantie een keertje organiseren en wat is eigenlijk de bedoeling hoe lang duurt de rit? en gaan we dan met z'n allen eten ofzo lijkt me wel gezellig om bijv savonds een bbq te organiseren dat degene die meeeten dan mee betalen je kan bij de slager menu's kopen (vlees en vegetarisch) voor 10 euro per persoon ong. incl. drinken is dat 12,50 euro. en bij meer dan 15 personen krijg je er gratis een bbq bij (huren) ik weet niet wie het leukt lijkt mij lijkt het wel leuk.....!!!!!

Klinkt goed! Begin september is het over het algemeen ook nog mooi weer en natuurlijk leuk om met iedereen de dag af te sluiten met een bbq. Alleen een beetje het probleem van de paarden, mensen die met eigen paarden komen willen ze natuurlijk niet de hele avond op de trailer hebben staan en om ze nou eerst terug te rijden en dan weer terug te komen voor de bbq... Maar als dit voor niemand een probleem is, is het natuurlijk wel ontzettend leuk lijkt mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:35

ik zat een paar dagen terug ookal aan zoiets te denken inderdaad om het met eten af te sluiten...Maar ik ben er weer geen voorstander van om die paarden dan zolang in de trailer te laten staan.....en waar zou je die BQQ willen geven? Als het op die manege kan hebben ze misschien ook wel ruimtes waar de *eigen* paarden kunnen staan

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:00

tamaraatjuh schreef:
*Tamara* schreef:
Het lijstje tot nu toe:
*Tamara* (geen eigen paard, maar misschien te regelen)
Pebblesje
Alacairion
Cinnepin
SplashIsLief (dacht ik? )
moowsy
steffie4ever
lauwie15
Tamaraatjuh (geen eigen paard tenzij carpoolen met iemand met trailer )
Sammiej (Paardloos, tja?)

Ik wil ook meehe
Blondje

Heb alleen geen paard?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 21:31

Maakt denk ik niet uit, ik moet wrs ook een paard huren als ik geen paard van een stalgenoot meekan en Tamaraatjuh misschien ook. Dus dan kan jij er ook 1 huren toch?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 00:58

sammiej, ik heb wel een paard voor je, alleen geen vervoer haha, heb helaas geen 3 paardstrailer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 02:04

Tamara weet je nu al hoe duur het is want dat is best van belang bij mij...
Je kunt op de meeste maneges wel stallen huren dat kost zo'n 7 euro per dag. Die van mij en pebblesje kunnen op/aan de trailer blijven maar is dat barbecuen al zeker?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 10:45

Alacairion schreef:
Tamara weet je nu al hoe duur het is want dat is best van belang bij mij...
Je kunt op de meeste maneges wel stallen huren dat kost zo'n 7 euro per dag. Die van mij en pebblesje kunnen op/aan de trailer blijven maar is dat barbecuen al zeker?

Ik heb net even een mailtje gestuurd naar Manege Zeisterbos, om te vragen of we daar paarden kunnen huren om vervolgens zonder instructie op pad te gaan, want wat ik had begrepen was dat er mensen zijn die ons wel zouden kunnen rondleiden, of ben ik nu in de war met de vorige rit?

Ook heb ik gevraagd of mensen die met eigen paarden komen, moeten betalen voor de rit en zo ja hoeveel, of de mensen met eigen paard daar de trailer kunnen stallen, of we daar evt. voor een paar uur stallen of weiland kunnen huren en hoeveel dat kost, of er mogelijkheden zijn voor een bbq (vlees e.d. kunnen we zelf wel regelen denk ik) en of het minder kost voor degenen die een paard moeten huren als we zonder instructie op pad gaan. Als er nog meer vragen zijn hoor ik dat graag, dan kan ik die alsnog mailen.

De bbq staat nog niet vast, want denk dat we eerst moeten kijken of iedereen de paarden kwijt kan voordat we dat beslissen, en even kijken wat voor mogelijkheden er zijn om in de buurt bij een slager o.i.d. vlees te halen.

Ik ben vanaf woensdag voor een week op vakantie, dus mocht ik voor die tijd nog geen antwoord hebben, dan krijgen jullie dat daarna. Ik zal kijken of ik voor die tijd nog een topic kan starten met een poll voor de data, als dat niet lukt zou iemand anders dat dan kunnen doen? Thnx vast!

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 16:40

ik ken wel een slager waar je een bbq bij krijgt en hij brengt het vlees maar de slager zit in maarssen-dorp weet niet of hij bereid is om het vlees naar zeist te brengen zodra ik weet hoeveel personen er mee doen met de bbq en de bbq ook daadwerkelijk doorgaat kan ik het wel even vragen....

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 17:34

Oke ik heb al reactie, maar dat is van de webmaster die deze vragen niet kon beantwoorden... Ik heb een telefoonnummer gekregen en dat zal ik proberen te bellen, maar ik weet niet of dat gaat lukken omdat ik morgen geen tijd heb, het vandaag te laat is en ik woensdag al op vakantie ga. Mocht het nou niet lukken, zou iemand anders dan misschien willen bellen? Diegene kan ik dan wel even het nummer PBen, hoewel dat ook op de site staat. Laat het ff weten!

En is er iemand die een beetje bekend is in die bossen die ons een beetje kan rondleiden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 00:10

ok thanks tamara ik hoor het wel, super dat je dit allemaal zo regelt!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 15:26

Sorry jongens maar het is me niet meer gelukt om te bellen naar die manege, heb het ontzettend druk en eerder ook geen tijd gehad. Is er iemand die even zou willen bellen met die vragen? Dit is het nummer van de manege: 030-6924356 Zou heel fijn zijn! En anders moet het wachten tot ik weer terug ben.

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:27

ik ga ook nog steeds mee!
begin september lijkt me een goed idee en heeft er toevallig al iemand gebeld naar de manege?

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 00:12

Manege zeisterbos is op zondag gesloten.. Ik heb er een aantal jaar gereden...

Toen destijds verhuurden ze geen paarden aan vreemden om zo mee te nemen naar het bos.. maar wie weet is dat nu veranderd.. Anders kun je het ook nog proberen bij een manege in leusden.. die zit ook in het bos... moet ff de naam gaan opzoeken...

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:46

Hmm Schoonhoven ligt vlak tegen Utrecht aan. Zou dolgraag een keer een buitenrit maken met mijn paard heb alleen geen vervoer.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:55

sabineG schreef:
Anders kun je het ook nog proberen bij een manege in leusden.. die zit ook in het bos... moet ff de naam gaan opzoeken...

Bedoel je de toevallig de Treekhoeve?

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:56

Misschien kan ik ook wel mee lijkt me wel leuk, als het maar goed uitkomt..