Het is dus duidelijk dat als de ene alleen op Duindigt wil en de ander alleen in het noorden van het land, dat het dan nooit lukt om iedereen bij elkaar te krijgen op 1 meeting.
Eerst Groningen op 3 juli en de 2e meeting 14 augustus op Duindigt een goed idee?
Vorig jaar heb ik een busreis naar de Derby georganiseerd, alleen daar was ik toen 1 1/2 week voor tijd mee gestart en dat bleek iets te kort dag om voldoende mensen er van op de hoogte te brengen. Wil het dit jaar weer organiseren, dan kunnen de noordelingen van hier ook makkelijker naar de meeting op 14 augustus te Duindigt. Kosten worden dan circa € 20 pp inclusief entree. Opstapplaatsen in Groningen, Drachten en Heerenveen.
Yeahhh !!! Misschien is het idd handig om 2 meetings te organiseren, want zo werkt het niet echt denk ik... Of mensen moeten bij elkaar gaan logeren ofzo... Tsjah.... Btw.. ik heb een goed humeur, en dat zal tijdens de meeting ook wel zo zijn... Geslaaaaaagd en nu krijgt me dravertje een nieuw zadel Okaa.. offtopic, maart moest ff
Hmmm,.. als je in Drachten bent en we naar Groningen gaan kun je je wel met fiets en al hier laten droppen, fiets je met Judith en mij meer naar Groningen
Hmmm,.. als je in Drachten bent en we naar Groningen gaan kun je je wel met fiets en al hier laten droppen, fiets je met Judith en mij meer naar Groningen
ja dat zou ook wat zijn maar ik kan wel op de brommer komen maar dan moet mn vriend wel mee! vanwege dat ik geen certificaat heb!
ik kom wle op de bromemr mar dan met vriend als dat niet erg is?kost me 10 euro benzine en moet je daar ook nog wat kopen een kaartje toch? ben er 1 keer geweest maar weet het nu niet meer
haha ja ik weet het ahha ik hou mij er aan haha maar goed hij vind het vast wle leuk om te zien waar surprise wge komt en het is altijd weer spannend om te zien vind ik! ook al ken ik de helft niet ik gok wel altijd op een paard (in mn hoofd dan he ) en het is dan leuk als je het goed hebt ook al ken je ze niet
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Ik zal vanavond even kijken hoe laat de koersen beginnen. Als we een beetje vroeg zijn kan je namelijk wat makkelijker parkeren, kunnen we even kennismaken. Ik kan wel zorgen voor een rondleiding, ik kan evt. mijn programmaboekje wel kopieeren.
Hoeveel mensen komen er nou? Als iedereen het lijstje wil quoten en zichzelf toevoegd...
haha naja onze brommer is kapot het hele blok moet er onderweg dus ik kom hoogst waarschijnlijk met de bus als het lukt want die doen hier ook weer een beetje vaag en waar moet ik uitstappen?