dus nou nog een keer proberen alle facts op een rijtje
zaterdag 9 juli van 2 tot 4 half 2 op het lamoen aanwezig zijn
Skippy eigen paard Noekiejj eigen paard amie_x_mij eigen paard liSSy eigen paard melletjuhh eigen paard Gurly huurpaard vinci eigen paard onder voorbehoud isabel eigen paard rosy1 eigen paard
als er nog meer zijn voeg maar toe voorlopig zijn we met zn negenen
zaterdag 9 juli van 2 tot 4 half 2 op het lamoen aanwezig zijn
Skippy eigen paard Noekiejj eigen paard amie_x_mij eigen paard liSSy eigen paard melletjuhh eigen paard Gurly huurpaard vinci eigen paard onder voorbehoud isabel eigen paard rosy1 huur paard!
Wietske mag gewoon weer mee, dus dan ga ik het ook proberen, samen met mariska!
Skippy eigen paard Noekiejj eigen paard amie_x_mij eigen paard liSSy eigen paard melletjuhh eigen paard Gurly huurpaard vinci eigen paard onder voorbehoud isabel eigen paard rosy1 huur paard! Superfries eigen paard Mariska eigen paard
Ja, ik doe al een poging om te dimme hehee.. ik zeg al niks meer, maar ze weet nou in ieder geval hoe ik er over denk.. maarja, late we er nie meer druk over maken!
Word wel groot groepjje deze keer hee Nou gaan er ook veel met een eigen paard mee he Ik heb er echt zin in :d
ja ik weet niet is denk ik wel leuker met eigen paarden dan kunnen we deze keer misschien wel galoperen zonder dat die * pony's van het lamoen elke keer beginnen te trappen en te flippen
Haha ja,inderdaad.. Ja, PZN is buiten wel druk, maar in gallop enzo wel makkelyk intehouden dus jaa ikzit nu ff opschool...Enmijn spatiebalkdoet het niet zo goed hehee:P
Skippy eigen paard Noekiejj eigen paard amie_x_mij eigen paard liSSy eigen paard melletjuhh eigen paard Gurly huurpaard vinci eigen paard onder voorbehoud isabel eigen paard rosy1 eigen paard
ja sorry maar ik deed me best op fiona langzamer te laten galoperen. maar ze wou niet terug. en toen ze net iets langzamer ging bokte joey al. weet je niet hoe sterk fiona is:S die maakte zich aardig sterk in de galop. ik kan eerder zeggen die maakte zich heel sterk. kon haar niet zo snel terug krijgen. (langzamer) mits ik aan de teugels zou gaan hangen maard at doe ik geen 1 paard aan.
Ook door je zit kan je een pony rustiger laten lopen, Fiona is inderdaad wel sterk.. maarja.. je kunt rijden of niet.. maar wat een drama,... het is toch al gebeurd toch ja, Joey bokt ja als hy zich irriteert aan iets, zoals skippy zei, maar hy maakt ook vaak vreugdebokken, bijvoorbeeld als hij door een plas heen crosst haha
Ja Mloes,, leuk dat je ook mee gaat
Skippy eigen paard Noekiejj eigen paard amie_x_mij eigen paard liSSy eigen paard melletjuhh eigen paard Gurly huurpaard vinci eigen paard onder voorbehoud isabel eigen paard rosy1 HUUUR paard! Mloes eigen paard