owja btw de gene die een huurpony hebben regelen die zelf wat....er zijn geloof ik 3 huurpaarden nodig...maar wacht even tot de datum harstikke vast staat
Ik zal even kijken of ik die dag ook kan. Het lijkt mij wel ontzettend gaaf. Dan is ook weer zeker Wietske drachtig is of niet en mag ze gewoon weer mee.
ik baal ervan dat jullie elke keer met zn allen tegelijk online zijn en ik niet jullie praten en praten maar en ik moet de volgende dag alles nog inhalen mrja
ik wil wel graag mee, maar dat weet ik pas de vrijdag de voor, aangezien ik dan weer kom van een weekje instructieweek met mn paard. Als ze te moe is ga ik niet mee... anders ben ik ook van de partij...
Nee hoor, ik ga niet mee. Ik ken er niemand, en wil mn paard niet te veel laten galopperen. Heb hem nu druk in training voor endurace, dus wil graag mn eigen thempo rijden, snap je?
Ja noekiejj, 't gaat erom dat het gezellie is. Ik weet niet wie het nog niet wist, maar ik ga ook mee, dus 't wordt zeker gezellie . Ik wil graag ook een huurpony, kunnen we wel ff regelen als de datum 100% zeker vast staat en we weten hoeveel er willen huren.
Zullen we nog ff een lijstje maken met wie er allemaal meegaan?