Zo, ik heb alle foto´s doorgekeken en ben stinkend jaloers dat ik er niet bij was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:doordat we gisteren voortijdig weg moesten ben ik wel wat vergeten![]()
![]()
...........ik ben Dirruk vergeten mee te nemen
Cassidy schreef:En ik vrees dat Dirk het alleen maar interessant vond, al die vreemde mensen over de vloer...
FennekeR schreef:Geen idéé Jeanette, we hebben hem maar wat te drinken gegeven en kennelijk vond ie het gezellig, hij is gebleven en heeft zelfs hier geslapen naast Monique van de Ven
krissie1985 schreef:@Stephany: heb je me niet eens goed geraden
TheSam schreef:Hallo!
leuke foto'sWas dit alles aan foto's of is er nog meer?
FennekeR schreef:Ja zeker....... we hebben steeds gezegd dat jij, en ThePast03 en Gemske er ook bij hadden moeten zijn.
Alle anderen hadden de kans om te komen en die hebben we óók gemist hoor daar niet van.
FennekeR schreef:Ja zeker....... we hebben steeds gezegd dat jij, en ThePast03 en Gemske er ook bij hadden moeten zijn.
Alle anderen hadden de kans om te komen en die hebben we óók gemist hoor daar niet van.
FennekeR schreef:Cassidy schreef:En ik vrees dat Dirk het alleen maar interessant vond, al die vreemde mensen over de vloer...
Hij gaat steeds voor de deur zitten en dan denk ik dat hij eruit moet maar nee...... hij wil alleen maar naar de schuur!
Hij vond het zeker erg gezellig!
Stephany schreef:Je bent een lieverd hoor!Ik wilde jou ook graag eens "live"ontmoeten....maar inderdaad de volgende keer beter!
En een knuf voor Olly!