moet je even bellen sanne ? san, als jij gaat en nathalie gaat ook, en otjuh ( die ik inmiddels ook ken aangezien ze me heeft toegevoegd op msn ) ga ik ook wel mee... 1 juli ga ik alleen net weg op vakantie.. maar anders moeten jullie allemaal zo wachten.. dan zou ik pas begin augustus kunnen nouja.. ik hou me er even buiten, als de datum uitkomt ga ik mee, anders niet
Ik ga niet mee hoor! Ik heb een hekel aan setjes en dat soort onzin, ik hoop me dekje wel bij de Lidl, dat is tenminste een leuke prijs Ik heb me schoftonderlegger al
Ik ga sowieso vrijdag 1 juli (als ik over ben naar de 4e dan he ), als ik er een meeting aan vast kan knopen, prima ik heb 30 euries op mijn MR. ed pas staan, dus daar mag ik wat van kopen van mezelf. Wil nog een roze halster voor bij mijn setje, verder zie ik wel, keer nieuwe borstels, want die we nu hebben zijn niet alles meer ik zie wel ik ga dan wel savonds waarschijnlijk
Fück, ik ben zoo pislink op mezelf, ik had zo'n mooi hoofdstel! 40% korting, kostte 115 euro, dus kostte nu nog 69, en ik had nog 30 euro op mijn pas, maar ik was zo stom om tegen mijn moeder te zeggen: wat vind je, zal ik hem nemen? En die zegt natuurlijk: Nee, moet je niet doen, is zonde
EN MIJN F****************** HOOFDSTEL IS DOOD! ik moest een nieuwe en nu heb ik er geen vrijdag kom ik niet iig, over 3 weken weer, dan is het deken van mijn zus gewassen en owee, als iemand dat hoofdstel voor mijn neus weg durft te kapen, die vreet ik op
je kan idd beter andere datum prikken. Ik ga over ongeveer 3 weken weer, als we het deken gaan ophalen dat gewassen is. Moet wel geld hebben ervoor, ga namelijk ook weer naar de voetbal en wil sparen voor een digi iig wil ik dan wel een hoofdstel kopen geef maar een gil over een datum