Tinkermeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum prikken we?

Poll eindigt op

zaterdag 25 juni
7 (10%)
zondag 26 juni
12 (17%)
zaterdag 2 juli
7 (10%)
zondag 3 juli
15 (22%)
zaterdag 9 juli
11 (16%)
zondag 10 juli
16 (23%)

Totaal aantal stemmen: 68

Signe

Re: Tinkermeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:20

dobbel schreef:
ik ken de meesten wel van naam maar niet persoonlijk maar dat maakt niet uit.

Daarom gaan we juist meeten denk ik.. haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:09

Ik kom ook heel graag! Als ik mijn tandeborstel niet mee hoef te nemen jean?

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:11

Ik kan alle data's en dan ga ik eindelijk ook eens dapperdier zien Knipoog In Ee lopen we elkaar altijd mis Haha! .
Ik ben dus van de partij.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:22

mijn pa vindt alles goed geloof zo lang hij maar geen paard mee hoefde te nemen zij hij dus ik kan alle datums

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:22

Haha! Het gaat volgens mij reuze gezellig worden!!

Heeft iemand al geschreven wat de exacte lokatie is?? Zuidfiresland Overijssel is nog erg groot...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:26

bij jean die heeft haar lokaite aangeboden en daar kunnen heel wat tp terecht dus dat is echt top

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:32

Ja.. dat wist ik.. maar waar is dat in vredesnaam? Weet iedereen waar dat is en ben ik de enige op de aardbol die dat niet weet?

Je bedoelt niet Jeanette van Gipsy Spirit toch?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 22:33

Nijetrijne DD!

Tenminste, dat staat me bij Lachen

Enne, heb je maar één tand Irish Lady ? Lachen Jean zit al in Ierland of is onderweg nu, dus die is er over 5 dagen pas weer. Weet ze meteen wanneer er een enorme inval komt Lachen . Zo te zien wordt 3 juli de definitieve datum maar we hebben nog een paar dagen te gaan.
Het lijkt mij ook erg leuk, ken inmiddels wel wat luitjes maar het merendeel natuurlijk niet. En ik wil de hengsten ook graag zien. Raven in het bijzonder maar die heeft een speciaal plekje bij me.

Ik mis trouwens Mariska uit Ees hier de laatste tijd. Hoop dat het daar goed gaat na de desillusie van de ICS.

Ja, Jeanette Belksma!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:39

OOOHHH! Kijk die weet ik zowaar te vinden! En Raven.. jonges een pracht paard.. jammer dat je hem niet zo goed kunt zien onder al die manen. Ik heb vorig jaar een bezoekje gepleegd, toen heb ik Durm gemist, die wil ik zien en ... Falcon.. gaaf kleurtje en hij moet nu redelijk goed uitgegroeid zijn nu hij wat ouder is..

Ik heb er zin in!!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 22:46

Jaaaah, Falcon, zijn we geloof ik allemaal wèg van! Jean heeft ook al opmerkingen gehad over haar onderschrift over dat bonte. Ze heeft nu iets van 4 effen veulens haha, allemaal werkelijk scheetjes! Maar we gaan ze zien hoor!

En Raven, tja, een ware hengst heeft manen waar ie mee kan pronken (en zich af en toe achter kan verschuilen).

Nemen jullie allemaal de digi's mee, want ik heb er dus nog steeds geen. En al had ik er een dan kon ik er niks mee want mijn pc is 5 jaar oud en ik heb geen USB poort....of zoiets.

Ga nu belachelijk off-topic, solly Knipoog

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:49

Ja camera0s mee en fotoalbums van de paardjes!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:52

ik kan 25 juni en 9 juli écht maar als het de 3e wordt dan ben ik er half 5 ofzo, dan zijn er vast nog wel mensen Lachen

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:57

[quote="Soxje"]

Jean zit al in Ierland of is onderweg nu, dus die is er over 5 dagen pas weer. . Raven in het bijzonder maar die heeft een speciaal plekje bij me.
Ik mis trouwens Mariska uit Ees hier de laatste tijd. Hoop dat het daar goed gaat na de desillusie van de ICS.

volgens mij ging jeannette donderdag ochtend weg en kwam ze maandag nacht terug kan zijn dat het gewijzigd is. en de hengsten van jeannette zijn gewoon geen woorden voor. met mariska is alles wel goed geloof hoor

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 23:01

Wat is precies de bedoeling? tijden, eten en drinken?
Kan ik eventueel ergens blijven slapen...?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 00:24

Details over eten/drinken komen later Snowdon. Eerst maar eens een datum prikken. Is er geen treinverbinding tussen Breda en "ergens daar" ? Misschien kan iemand van de TP-ers je van een station oppikken? Ik heb nog niet eens op de kaart gekeken waar dat gat ligt van Jeanette maar ik hoef geen úren te rijden geloof ik Lachen
Hm Pellie, 16.30 ben ik weer huiswaarts denk ik want knollie is gewend dat ik eind van de middag acte de présence geef. En tegen die tijd misschien 3 knollies dus de plicht roept.
Zodra we een datum hebben gaan we in overleg met de gastvrouw over aanvang en einde meeting. En over 't eten en drinken. Er is daar een kantine en misschien is daar eten en drinken voorradig oftewel te koop. Is wel zo makkelijk. Zorg van later Knipoog Met al die constante vreters hier moeten de broodjes kroket er wel in gaan Lachen Of de zakjes M&M's Lachen ....gedver......

Wat mij betreft kan manlief achter de frituur met friet en fricandel speciaal, hamburgers en andere vette happen. Broodjes shoarma gaan er ook wel in en eigenlijk alles wat ik hier niet of nauwelijks eet.

Dit soort "buitendagen" maakt enorme vetlust los Lachen

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:26

de plek weet ook ik te vinden.ik was er vorig jar eens met dapperdier.we hebben toen nog erg moeten lachen over het feit dat we ineens wel heel snel onder het schrikdraad door konden Bloos

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:57

voot ons is het ongeveer 2 uur rijden uit zevenbergschenhoek geloof zo ongeveer maar eveneen vraagje mogen er ook tinker gekken mee van buiten bokt af of is het echt allen voor de tinkergekken op bokt

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 11:25

Nog sterker: het is voor de Tinker Praters op Bokt Knipoog

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 11:32

Mmmmh, zoals ik al op TP zei wil ik best graag komen, maar het is echt een eind rijden. Mijn meisje is dan net 2 maanden, mijn auto rijdt ook niet voor niets... Ik denk er nog even over na, even peilen of er meer mensen van onze stal zijn die gaan.
Als ik kom, maakt de datum eigenlijk niet veel uit......

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 12:33

Soxje schreef:
Nog sterker: het is voor de Tinker Praters op Bokt Knipoog

o oke ik kan dus geen vriendin mee nemen die ook een tinker heeft want volgens mijn zit zij niet op bokt kan het er wel eens vragen anders pech voor haar

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 14:15

Ik zou het inderdaad wel leuker vinden als we alleen met TP-ers meeten deze keer... Er zijn zoveel andere meetings betreffende Tinkers waar ook mensen van buiten TP komen...

Leon, als je naar Utrecht CS komt, kan ik je daar oppikken. Misschien anderen die met het OV liever naar Utrecht CS, ipv Nijentrijne willen komen? Ik kan 3 man/ vrouw oppikken (en uiteraard ook weer op Utrecht CS afzetten na afloop)! En heb sinds vandaag een luxer type 206, met airco ed Hyper!

Ben heel benieuwd naar Jean's hengsten. Ken alleen Boris en Chakotay van dichterbij Bloos

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 14:41

Ik zie dat het voor mij zo'n anderhalf uur is. Ik dacht veel langer, dus valt weer mee. Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:58

Soxje: over het vervoer zat ik niet zo in, maar het is wel een pokke-eind met Openbaar Vervoer... en om dan heen en terug in 1 dag te doen.. pfff

Ik denk er nog even over na en hou het voorstel van Chubby ook even in gedachte.

Ik heb liever ook alleen de mensen van Tinkerpraat erbij. Maar aanhang is van mij wel welkom.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:00

Citaat:
Ik heb liever ook alleen de mensen van Tinkerpraat erbij. Maar aanhang is van mij wel welkom.

Zal ik Richard meebrengen? Haha! Extreme duivel

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:13

Why not? Knipoog