toen hak t topc al geplaatst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Passival schreef:Ja, t moet niet al te duur worden aangezien ik student ben met een paard. dus heb neit al te veel geld over. Ik dacht aan een uitje waarbij de kosten niet veel hoger worden dan zo'n €40,- En de datum moeten we even in overleg afspreken denk ik aangezien ik zaterdags werk
Passival schreef:dan moet het een x na de 27e, dan krijg je studiefinanciering, of we doen een meeting wat vrijwel niets kost? ook leuk!
Passival schreef:Ja mij lijkt het ook handig een datum iets van twee/drie weken van te voren te prikken. Mij lijkt ergens in juni/ juli wel een handige datum. Juli zijn de meeste scholen bijna aan vakantie toe en hoef je toch niet zo heel veel meer te doen. Ik vind julie ook wel een mooie maand om iets te doen vaak ook mooi eer
Passival schreef:Wat een luxe, een eigen zwembad! wanneer wij in de tuin willen zwemmen zullen we het in de vijver moeten doen, maar of dat echt fris is.... Ja in de week van 27 juni zijn de laatste tentamens. Misschien kunnen we ook wel de eerste week van julie?
Passival schreef:Oke, ik ben 19. Ik vind eigenlijk dat iedereen van alle leeftijden mee mag, als je in de buurt van leeuwarden ofzo woont. Of anders gezegd,wanneer je niet te ver van leeuwarden woont want waarschijnlijk is daar de meeting, of verzamelen we daar ofzo
Passival schreef:Hallo,
Zijn er hier ook bokkers die in de omgeving van Leeuwarden/Stiens/Vrouwbuurt wonen? Noord Friesland?
Passival schreef:Monsera, hoe oud ben je dan?