Ik snap het best, maar ik zeg ook dat het dan te veel moeite is om te komen. En ja als jij dan denkt, die rijd 100 kilometer heen en dan ook nog terug, maakt mij niks uit hoor!
Ja ik vind het ook een lekkere ongunstige lokatie. Sluit me verder bij boyke_candy aan, een paard 'lenen' gaat even niet 123, komt veel meer bij kijken!!
ja nou, voor jullie misschien wel maarja daar kan ik niks aan doen, ik ga niet de hele locatie veranderen voor een paar van jullie en trouwens dan heb ik er geen idee van waar het dan wel een gunstige plek is(volgens jullie) en dan weet ik niet eens of het wel mag enzo dusssssssssss..............................................................
ik denk ook eerlijk gezegt niet dat dit gaat slagen ik denk dat je er te makkelijk over denkt wat er allemaal bij een wedstrijd komt kijken... helemaal voor mensen die geen eigen paard hebben en geen vast vervoer hebben. ik denk dat je zo'n wedstrijdje als dit beter heel centraal moet houden hang bijv een blaadje bij je ponyclup op. verder is het wel een leuk idee maar ik denk dat veel mensen het te veel werk vinden om op een lol wedstrijd te gaan van ver weg. daarvoor is het allemaal veels te veel werk (het op wedstrijd gaan)
ow jammer....je het toch eens aan iemand vragen die een trailer heeft of je die voor een dagje mag lenen ofzo...zou echt super leuk zijn als je mee zou doen...........en denk wel dat ie in de trailer KAN haha maarja ik weet ook niet of ie wel in de trailer wil nou ja ik hoor het wel Groetjes Ching-Yi
ik kan misschien wel trailer regelen van vrienden en denk ook wel dat hij erin wil, maar onderweg zou ik niet weten wat hij gaat doen en of mijn ouders willen rijden :S ? ik zou het wel heel leuk vinden een wedstrijdje
ja zeker, hoop dat je mag....en hoop dat de pony rustig blijft en tuurlijk is zo'n wedstrijdje leuk, wie vind dat nou niet
moet de pony aan de teugel kunnen lopen ofzo ?????
ik ga dan misschien met mogli voor de lol (nog nooit wedstrijd gereden alleen ringsteken) en hij doet het heel soms als hij hard heeft gewerkt wel en tijdens springen maar anders niet echt
nee dat hoeft nog niet in de b...wel is het de bedoeling dat ie toch een beetje met stelling gereden wordt...dus niet dat ie de hele tijd naat buiten staat te kijken......
wessem ligt in de buurt van Roermond en dat ligt weer in Limburg
uhm ja lijktme leuk..alleen mijn pony heeft nog neit echte 'wedstrijdervaring', hij heef alleen een paar wedstrijdjes op de manege gelope...het is ook dichtbij genoeg ik woon in brabant
een paard kan zolang als hij wilk in een trailer staan olang hij maar genoeg voedsel enzo krijgt
en wedstrijdervaring is helemaal niet nodig. Dit is gewoon een klein wedstrijdje wat ik organiseer.....het paard hoeft alleen stap draf en galop te kennen en de ruiter moet kunnen sturen en de figuren kennen
Utrecht is opzich niet zo super ver...de wedstrijd is in Wessem in Limburg vlakbij Roermond....OLS stad(dorp ) Wessem, gemeente heel kijk op www.anwb.nl voor de route
ik doe denk ik wel mee,, als ik mag en vervoer heb,,maar dat zal wel lukken! 1. Patty (als ik mag van die van hermans den he ) 2.charelle op magic(als i kmag van mam denk wel 3. amy op phantom(als ik mag) 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.