het is een rit onder begeleiding ja, maar als iemand daar de weg weet dan is het anders. Als we iemand hebben die daar staat/weg weet hoef je niet te betalen met eigen paard anders weet ik het niet maar dat is zo gevraagd
Dan kom ik je toch gewoon ophalen? Kunnen we eerst even MACcen... .. Ik heb ook wel zin in een buitenritje.......in mijn omgeving is er geen bokker te vinden, dus zal het toch verderop moeten zoeken!
ik ken daar de weg wel ongerveer... Woon er al zo lang... en we nemen toch ook een kaart mee?? Dus de weg vinden we wel... Ik ben indd ook wel voor een Zondag, alleen de eerste 2 weken van de zomervakantie ben ik al bezet... is het een idee als iedereen die mee wil een aantal data neerzet die hem/haar het beste uitkomen?? ik ga straks even kijken wanneer ik kan... Houden we het op ergens in Juni, Juli of Augustus...??
ja, dat is een goed idee. En als jij de weg een beetje kent vind ik het leuker om zonder begeleiding te gaan. Ik zou vanavond even naar data kijken, want één van m'n ouders moe ook kunnnen.
hmm volgens mij heeft nog niemand echt de moed gevat om er werk van te maken... Dus laten we beginnen met iedereen die mee wil mij even een pb'tje te sturen of het in dit topic zetten?? (is alleen een ideetje) Dan beginnen we eindelijk met echt iets regelen... Ik hoor het wel..
jup die komen denk ik ook het beste uit ivm vakantie's ... Roep maar gewoon datums dan kijk ik wel als ik kan, ben als het goed is elk weekend beschikbaar!
26 juni kan ik volgens mij niet want dan heb ik, als ik het goed heb, al een Boktmeeting staan. 5 juni kan wel maar dan heb ik de week erna stageweek maar op zich moet dat kunnen. En 10 juli kan ook.
Heb mijn agenda niet bij me dus dit is ook btje onder voorbehoud, dat laat ik nog wel ff weten