Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liza van loon schreef:Ik ga niet weg, mijn ouders wel. us ik kan jullie des noods illegaal naar binnen smokkelen.Ik heb misschien wel wedstrijd die week.
liza van loon schreef:o0Steffie0o schreef:nee die bus die de lucht ingaat
En de Road Runner achtbaan
15 juli pasik heb trouwens twee weken eerder, maar dat is voor de herkansen, misschien meot ik dan dus wel naar school. Officieel heb ik pas vanaf 2 juli ja.
Citaat:
Ja, ik heb het ff opegzocht :
Regio Midden : 02-07-05 t/m 21-08-05
Regio Zuid : 09-07-05 t/m 28-08-05
Regio Noord : 16-07-05 t/m 04-09-05
En de meivkaantie is gewoon voor alle regio's hetzelfde namelijk van 30-04-05 t/m 08-05-05
meivakantie vind ik helemaal goed
maakt mij echt geen drol uit, maar dan kan jij ook niet
dus tja, uhh weet niet
liza van loon schreef:Maandag moet ik wel werken.
Voor de rest v/d week kan ik wel vrij vragen.
En des noods ga ik wel een andere week op wedstrijd hoor, zat weekende.
Ooow nou dan doen we het in de zomervakantie. Mar moet wel komen! en je de hele week weg mar?
Ilkkah schreef:zomervakantie is gewoon hele moeilijke vakantie, iedereen heeft dan wel een keer dat ie niet kan omdat ie op vakantie is ofzo,
denk neit dat de vv-en 1 week met z'n alle thuis zullen zijn...
weet niet...
Ilkkah schreef:zomervakantie is gewoon hele moeilijke vakantie, iedereen heeft dan wel een keer dat ie niet kan omdat ie op vakantie is ofzo,
weet niet...
liza van loon schreef:Ilkkah schreef:zomervakantie is gewoon hele moeilijke vakantie, iedereen heeft dan wel een keer dat ie niet kan omdat ie op vakantie is ofzo,
weet niet...
Tjaa dat blijf je idd houden. Maar Mar moet gewoon mee, die is nog op geen andere meeting geweest. En Joortje en Suuz misschien?
Marrepar schreef:hahaha idd
is eiks wel grappig
o0Steffie0o schreef:Marrepar schreef:hahaha idd
is eiks wel grappig
jaa best wel
vooral 's nachts
skipperfan schreef:Oké zomervakantie dus, maaruhm misschien is er toch nog eenmogelijkheid dat iedereen een week niet op vakantie is
o0Steffie0o schreef:Marrepar schreef:hahaha idd
is eiks wel grappig
jaa best wel
vooral 's nachts
weet niet...
Spirit schreef:Wanneer is hemelvaart dan? En op welke dag?