Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissArianne schreef:Oeh! Klinkt goed ils! Ik ga ook zeker graag mee! Ik zal er wel eentje moeten huren dan, maar lekker boeiend hehehehe! Roep maar een datum en ik zal zien of ik kan!
Solide schreef:Zo ik heb even een inventarisatie gemaakt:
1. Ik zei de gek - Eigen paard
2. Branca - Eigen paard / niet????
3. Fairie - Manegepaard
4. Sando - Eigen paard
5. AnnaBabs - Eigen paard / manegepaard (nog niet bekend maar kan ook later)
6. Larish - Eigen paard / manegepaard
7. Renske20 - Eigen paard
8. Machie - Manegepaard
9. Loverhorse - Eigen paard
10. Sakkia - Manegepaard
11. Lenn - Eigen paard
12. Karin B - Manegepaard
13. Dochter Karin B - Manegepaard
14. Emeraldo - Eigen paard
15. Gera - Manegepaard
16. Yorghos - Eigen paard / manegepaard
17. Rhiannon - Manegepaard
18. Zilverster - Eigen paard / manegepaard
19. MissArianne - Manegepaard
20. Iris82 - Manegepaard
21. Nathalie1981 - Manegepaard
22. Schoonzusje Nathalie81 - Manegepaard
Is al een hele groep, nu nog de datum.
Ik probeer volgende week er een nieuw topic met een poll voor te openen.
AnnaBabs schreef:ik wil het nu wel even doorgeven hoor.
Lucas is nog niet inzetbaar zeg maar, dus het word een manegepaard. Mag ook een pony zijn..als ie maar braaf is
MissArianne schreef:Oeh! Klinkt goed ils! Ik ga ook zeker graag mee! Ik zal er wel eentje moeten huren dan, maar lekker boeiend hehehehe! Roep maar een datum en ik zal zien of ik kan!
SuuS1981 schreef:MissArianne schreef:Oeh! Klinkt goed ils! Ik ga ook zeker graag mee! Ik zal er wel eentje moeten huren dan, maar lekker boeiend hehehehe! Roep maar een datum en ik zal zien of ik kan!
Hey Arie misschien kunnen we samen gaan, want ik wil ook graag mee! Dan kan ik je komen ophalen.. met mijn stoere auto! ha ha
Solide schreef:Natuurlijk kan je nog mee. Het is even kijken hoeveel mensen er straks uiteindelijk op die datum mee kunnen en anders moeten we in 2 groepen gaan. Is wel jammer, maar iedereen heeft het recht om mee te gaan.