Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mietje schreef:Ik kan alleen bij de Blinkert rijden.. Ik kan in eerste instantie ook niet bij mn werk weg, het valt alleen te combineren met een rit die toevallig van bokt is
Ik kan dus alleen mee als het bij de Blinkert is
_ilse_ schreef:Mietje schreef:Ik kan alleen bij de Blinkert rijden.. Ik kan in eerste instantie ook niet bij mn werk weg, het valt alleen te combineren met een rit die toevallig van bokt is
Ik kan dus alleen mee als het bij de Blinkert is
ik rij ook altijd bij de blinkert meestal op saskia
xXGRIETJEXx schreef:Ach de eingenaars van LC willen niet hebben dat we met de rijders van DB spreken onderweg, maar die mensen hebben mij nog nooit iets gedaan dus ik zou niet weten waarom ik niet normaal hoi mag zeggen, en trouwens vorig jaar heb ik nog met Mark en Mark in Nobeltje gezeten haahahhaahaha
Ben jij dat meisje met dat hele lange donkere haar????
_ilse_ schreef:ik vind sas wel lekker sitte hoor ook zonder zadelhaha
Marah schreef:Maar is er al iets bekend wat we gaan doen?
Welke datum willen jullie graag?
Mij leek het wel leuk om te gaan rijden bij een van de stallen en daarna naar de snackbar te gaan ofzo alleen ballum vind ik vaak zo saai
Marah schreef:Kan jij in de avond ook niet een keer eef?
Misschien kan ik je ook wel een keer in de avond meenemen mety mijn pony's
_ilse_ schreef:ik ga elk jaar naar ameland en dit jaar niet wat jammer anders was ik zeker gekomen, gaan jullie volgend jaar?
xXGRIETJEXx schreef:Ach de eingenaars van LC willen niet hebben dat we met de rijders van DB spreken onderweg, maar die mensen hebben mij nog nooit iets gedaan dus ik zou niet weten waarom ik niet normaal hoi mag zeggen, en trouwens vorig jaar heb ik nog met Mark en Mark in Nobeltje gezeten haahahhaahaha
Ben jij dat meisje met dat hele lange donkere haar????