Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ZO hebben wij de stallen ook gezien, en ook de kantine. Daar hebben we dus voor de wedstirjd in de kou mogen wachten.
Citaat:ik rijd een hengst, die ook altijd kreupel is in het begin, moet hem dus ook goed inrijden. Dus kan er wel inkomen dat het zeker erg irritant is als je dan ineens in de kou stil moet staan.
Alleen vind ik dat jullie manege de stap wel in een erg kwaad daglicht stellen, terwijl er ook zeker positiefe kanten aan zijn, de wedstrijden vind ik zelf ook wel wat minder, maar dat van de kantine is natuurlijk onzin. En je hebt er alleen wedstrijd gereden op je eigen pony, dus je kan zeker niet oordelen over manege de stap, enkel over hoe de wedstrijden daar verlopen.
Citaat:Bericht Onderwerp: Re: manege het zwarte water?
@ secrecible:
Quote:
ZO hebben wij de stallen ook gezien, en ook de kantine. Daar hebben we dus voor de wedstirjd in de kou mogen wachten.
chiquee schreef:Mymy, ben jij niet de eigenaar van kevin? je hebt nog bij mij in de les gereden toen je 15 was, of zit ik nu verkeerd?
Nathalie schreef:Ik wil ff kwijt dat ik vorig jaar ook op wedstrijd geweest ben bij de stap, en ik vond t super geregeld!!!
Ik heb dus geen last gehad van een bevroren en gladde buitenbak, en hoefde ook niet in de stallen te wachten, alleen toen de deelnemer die voor mij was haar/zijn proef aan t rijden was!
Tessebes schreef:Ik moet zeggen dat ik de mensen er zeer onplezierig vond. We zijn er jaren geleden met een groep met eigen paarden geweest en er werd ons niets over de regels verteld, nee, dat werd je toegeschreeuwd als je het fout deed. (niet over het plein lopen met je paard, niet over het gras, niet de spuitplaats in het pensionpaarden gedeelte gebruiken). Daar kan ik niet goed tegen. Niets makkelijkers dan even een A4-tje met regeltjes te overhandigen of op te hangen lijkt me.