Het is nu bijna midden in de week maaar ik zie de mensen die op Deurne zitten gewoon op bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Margon schreef:Joepie parkeerwachtererg leuk
Het is nu bijna midden in de week maaar ik zie de mensen die op Deurne zitten gewoon op boktStiekum internetten ??
Naranga schreef:Het handige van het computerlokaal![]()
Gewoon msnen en lamme internet spelletjes spelen zoveel als je maar wil. Het is alleen wel lastig als je een werkstuk af moet typen en iedereen zit te spelen. Zie dan maar eens een computer te krijgen
palousa_boy schreef:ps. ik hoop dat ze nu iets meer kunnen vertellen over horse & health, dat was bij de vorrige open dag nog wat schaars.
Margon schreef:Ben er geweeest!
Heb maar geljik het inschrijfformulier ingevuld en afgegeven![]()
stalleke schreef:Margon schreef:Ben er geweeest!
Heb maar geljik het inschrijfformulier ingevuld en afgegeven![]()
joehoe~!!!
Ik ben ook geweest, vond t nu alleen maar leuker, hadden in t slaapgebouw met een heel aardig meisje gekletsten ook met iemand waarmee ik vorig jaar me selectie gereden had!
Goudvarken schreef:en als bartVB nou nog es ff mee werkt en me HK lid laat worden ken k ook gezellig mee doen
Anita_D schreef:Ik heb ook al twee weken terug gevraagt via pb of ik de Huiskamer in kan, maar kan nog steeds niet![]()
Is er nu al iemand op Bokt die ook de opleiding Horse & Health gaat doen?
Mischien ook iemand in de buurt van Utrecht?
Samen reizen is een stuk gezelliger dan twee uur in m'n uppie
xx_Irisje schreef:dat wou ik ook zeggen,
vergat alleen te typen geloof ik :S
ik moet over utrecht als ik met de trein ga, volegdn jaar.
Tyrza schreef:Dames?
Als Deurne jullie beviel, wellicht dat jullie ook a.s. zaterdag een kijkje willen nemen?