ja ik dus ook en dat weekeind daarop komt fjordielover een weekeind hierheen, dus dan zou het pas in de zomervakantie enzo worden.. maarja ts reageert niet meer
ik doe ook mee zonder paard, o.v.b. wat we gaan doen. ( zit aan financiele kosten ) mischien met zn allen stukje over het strand lopen en gezellig ergens wat drinken ? offem.. MR. ED ofzo ?
okey dus, ...... wordt meeting zonder paarden en de mensen die ik heb staan of wat ik ervan begrepen heb. Auky Eve_lien yvvv _Sammy_ Ilkkah Ilse Margon Marwszjeuh mandy_b_s ruitje Horseylove.
Als er nog mensen zijn die mee willen neem het lijstje even over in een nieuw berichtje en zet je naam er gewoon bij
Ik woon op een plek die voor paardenliefhebbers wel waarde verhogend is, om het maar even zo te zeggen . Maar misschien willen mensen juist iets gaan doen zonder paarden?
Uh, ik woon op een pensionstal en wij trainen dravers, dus opzich kan er bij mij ff rondgetuft worden om bij alle paardjes te kijken en ik kan jullie allemaal een ritje meenemen op de sulky, of misschien alleen maar even kijken, ik weet niet of dit jullie dit leuk lijkt? Anders ben ik ook echt in voor wat anders hoor !Dus je kan t gewoon zeggen als je het niets lijkt....
Trouwens, hoop nu niet dat ik overkom als een of ander verwend pensionstaldochtertje . Zo bedoel ik het namelijk niet:D
(al ben ik het stiekem natuurlijk wel )
Uh, TS, wat moet ik uitleggen? Dat we bezig zijn met een meeting te organiseren . Iets wat volgens mij ook jouw idee was alleen was je toen ineens nergens meer . Dus nu is het overgenomen door de rest van Bokt, enge gedachte he
hahah nee lijkt me leuk man om een keer op een skully te zitten. heb gelijk een vraag aan je over dravers ff offtopic maar ja. hoe kan je voorkomen dat een draver gelijk hard weg draaf als je wil aangalopperen het paard is geen draver meer als je snapt wat ik bedoel.
Het paard is nog wel een draver hoor . Dat is het ras . Hij loopt niet meer op de drafbaan bedoel je denk ik . Ja, je mag wel op mijn draver als je langskomt, die stel ik eerst zo rond mogelijk de bocht in,en dan ga ik doorzitten en spoor ik aan, dan gaat ze altijd in galop. Op rechte einden vind ze het moeilijker, maar ze gaat nooit hard draven, ze probeerd het gewoon.
Mijn voordeel is dat ik haar altijd zelf getraind heb en dus ook aan de longe, in galop .
Maargoed, de rust erin houden, niet hard laten draven, je wil dat ze net als een 'normaal' rijpaard vanuit arbeidsdraf aanspringen, en als je ze gaat leren in galop te gaan vanuit harde draf leer je dat moeilijk weer af natuurlijk .