Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoeyBabe schreef:Waarom kan het niet DE perfecte vriend zijn en ook houden van paardjes... (in alle andere opzichten is hij wél perfect hoor)
Bunbun schreef:De wandeling achteraf gaat toch nog steeds door eh?
Citaat:
Clinic - 12 maart 2005 - Ruiterschool, Oud-Heverlee
De volledige deelnemerslijst is bekend:
1. Tamara & Mira
2. Sarah (Saartje 39) & Zorah
3. Titsia & Heros
4. Elke & Montana
5. Kristien & Pandora
6. Vicky & Iris
7. Vicky & Billy
8. Kristel & Nobel
9. Cirano & Hitway
10. Yasmine & Lucky
11. Tessa & L'amour
12. Katleen & Dylord
13. Angelke & Pandora
14. Saartje (Eilandje) & Kali
15. Maja & Heros/Mieke
16. Lobke & Licor
Ook de deelnemersprijs is nu bekend:
9,70€. Vicky, voor jou wordt dat dan 19,40€.
Dit is het rekeningnummer waarop het geld dient overgeschreven te worden:
xxx-xxxxxxx-xx
Ten gunste van:
Sarah Janssens
xxxxxxxxxxxxx xx
xxxx xxxxxxxxxxx
Gelieve ten laatste op vrijdag 04/03/2005 het bedrag over te schrijven, zodat ik het tijdig kan ontvangen. Wanneer ik alles ontvangen heb, kan ik ook het nodige geld doorstorten aan Anja.
Het is belangrijk dat iedereen die heeft bevestigd, ook daadwerkelijk deelneemt. Indien uiteindelijk blijkt dat je toch niet kan deelnemen, zal ik je moeten vragen om toch de prijs van de piste te betalen (=4,70€). Ik kan namelijk niet toesteken uit eigen zak.
Ivm de broodjes.
Aangezien velen het niet nodig vonden, heb ik besloten om niet te voorzien in broodjes. Sorry voor degenen die er wel zin in hadden; Teigetje, Cirano, ...(maar niets houdt jullie tegen om zelf een broodje te smeren en mee te nemen
).
Elke, denk jij dan al eens na over een mogelijke wandelroute die we kunnen volgen? Dank!
Een kaartje met route(beschrijving) is in aanmaak (= jobke voor de papa), en zal nog worden doorgestuurd. Ook de uren van de bus van aan het station in Leuven tot aan de dichtst bijzijnde halte zal ik nog meedelen.
Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel!
Groetjes,
Sarah