Zoals het er nu uit ziet wordt het dus Zuid-Holland. Ligt aardig centraal en heeft de meeste stemmen.
Wie woont er in zuid-holland. In de buurt van een strand of desnoods groot bos? Waar ligt dat ongeveer (voor het bekijken reistijden)
Nog even wat gegevens per persoon Je naam? Waar kom je precies vandaan? (mogelijkheid meerijden met iemand anders) Neem je een paard/pony mee? Wanneer heb je mei-vakantie (is misschien handig het daar in te doen)? Als die vakantie niet lukt, komt Zaterdag of zondag beter uit?
(allemaal om het even overzichtelijk te houden posten hier, dan kunnen we een duidelijke lijst maken )
Ik wil graag mee! Lijkt me echt leuk, hopen dat het een beetje te plannen is....
Ik zal de gegevens even invullen:
Je naam? Chantal Schrijver Waar kom je precies vandaan? (mogelijkheid meerijden met iemand anders) Epse, Gelderland Neem je een paard/pony mee? Als het niet al te ver rijden is, gaat het paard zekers mee! Wanneer heb je mei-vakantie? Vanaf maandag 2 mei Als die vakantie niet lukt, komt Zaterdag of zondag beter uit? Liever in de vakantie, eigenlijk moet ik ieder weekend wel op wedstrijd..
naam: christel waar ik vandaan kom: noord brabant ik neem beauty mee! waneer heb ik mei vakantie: ik heb geen mei vakantie 26 maart»10 april oja en in mei paar daagjes: 5»8 we zien wel
Je naam? Marleen Groenendijk Waar kom je precies vandaan? (mogelijkheid meerijden met iemand anders)Heenvliet (Zuid-Holland) Neem je een paard/pony mee? verzorgpony Wanneer heb je mei-vakantie (is misschien handig het daar in te doen)? 2 tot 6 mei Als die vakantie niet lukt, komt Zaterdag of zondag beter uit? maakt niet uit
ik kan ook niet in de mei vakantie moet ik helaas Cleo missen voor 15 daagjes... maar denk dat ik niet mee ga ik weet iedereen zou naar de Canarische eilanden willen en het gekste kind op aarde (ik ) wil niet mee.... ik ga Cleo dan veel te veel missen ik heb echt geen idee wie ik er dan op moet laten hobbelen... dat lijkt me nogal onverantwoord... omdat ze de laatste tijd nogal uitprobeerd
Nog even wat gegevens per persoon Je naam? Anouk Waar kom je precies vandaan? (mogelijkheid meerijden met iemand anders) Houten (Utrecht) Neem je een paard/pony mee? Ligt aan de datum en de plaats. Wanneer heb je mei-vakantie (is misschien handig het daar in te doen)? Dan ga ik op vakantie Als die vakantie niet lukt, komt Zaterdag of zondag beter uit? Maakt me niet uit
[quote Wie woont er in zuid-holland. In de buurt van een strand of desnoods groot bos? Waar ligt dat ongeveer (voor het bekijken reistijden). Mijn paardje staat gestald in Noordwijk-Noordwijkerhout-Voorhout (op het randje ) en dat is vlak bij de duinen en uiteraard het strand. Ik las dat er nog iemand is die uit Voorhout komt, dat is super dichtbij dus die weet vast ook wel wat!
Nog even wat gegevens per persoon Je naam? Cocó Waar kom je precies vandaan? Ik uit Hillegom, paard omg. Noordwijk Neem je een paard/pony mee? ja Wanneer heb je mei-vakantie (is misschien handig het daar in te doen)? Vanaf 5 mei tot ?? Als die vakantie niet lukt, komt Zaterdag of zondag beter uit? Zondag
Nog even wat gegevens per persoon Je naam? Elisa Bethlehem
Waar kom je precies vandaan? (mogelijkheid meerijden met iemand anders) Kop van Noord-Holland.... Den Helder, als m'n zus gaat mag ik vast wel met der meerijden en dan kan Corella denk ik ook wel mee... Neem je een paard/pony mee? Neej
Wanneer heb je mei-vakantie (is misschien handig het daar in te doen)?geen idee Als die vakantie niet lukt, komt Zaterdag of zondag beter uit?
Huren zou een optie kunnen zijn, als er daar een manege is waar een bokker van mee kan als begeleiding, je de manegepaarden zonder begeleiding mee krijgt, de manegepaarden in een rit mogen lopen met vreemde paarden.