Heerhugowaard en omstreken opgelet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ittheclown

Re: Heerhugowaard en omstreken opgelet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:13

o ja als het op een zqaterdag is wil een vriendin van mij ook wel mee.
die verzorgt een pony op de zelfde stal als ik ook in hhw.
waneer dachten jullie?
ik heb wel bijna elke zaterdag tijd.
maar k hoor het dan wel even waneer jullie willen.
groetjes ilona

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:00

ittheclown schreef:
o ja als het op een zqaterdag is wil een vriendin van mij ook wel mee.
die verzorgt een pony op de zelfde stal als ik ook in hhw.
waneer dachten jullie?
ik heb wel bijna elke zaterdag tijd.
maar k hoor het dan wel even waneer jullie willen.
groetjes ilona

Maakt mij niet zoveel uit. Maar ik weet niet waar Frik is! Maar wat is het dan???

Owja niet al te vroeg want ik moet s'morgens voeren en ben nou niet iemand die graag vroeg der bed uit komt. Tong uitsteken

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:05

hihihi dat komt dan mooi uit k ben ook een slaapkop hihi
de frik tja k weet eigenlijk niet zo goed de namen van de andere straaten maar het licht aan de schapen weg geloof ik

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 22:07

ittheclown schreef:
hihihi dat komt dan mooi uit k ben ook een slaapkop hihi
de frik tja k weet eigenlijk niet zo goed de namen van de andere straaten maar het licht aan de schapen weg geloof ik

schapenweg ken ik wel maar weet niet meer precies waar die zit maar wel ong. Haha!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 14:13

als je de veenhuizerweg helemaal uit rijd tot het eind, kom je bij een bocht, en na die bocht ga je links, dan ben je op het frik Lachen

een zaterdag komt voor mij ook het best uit, maar wel als er iemand mee gaat van bij mij uit de buurt zodat ik niet alleen een stuk langs de weg hoef Knipoog

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:52

ik wil ook wel mee Bloos maar alleen als ilse ook gaat want ik heb geen zin om die hele weg alleen te rijden aangezien dewi de laatste tijd veel dingen ziet vliegen langs de weg als ze alleen is Tong uitsteken

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:57

dewipony: k heb precies t zelfde probleem Clown

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 16:25

Ik wil jullie wel ophalen te paard! Haha! Kan ik mijn oude stalletje ff weer zien Tong uitsteken Bloos

maar laat maar even weten hoe en wat! Haha! Knipoog

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 16:28

annuh schreef:
als je de veenhuizerweg helemaal uit rijd tot het eind, kom je bij een bocht, en na die bocht ga je links, dan ben je op het frik Lachen

Ken de veenhuizerweg wel maar kan me niet bedenken waarheen maarja maakt niet uit Tong uitsteken

Maar hoe doen we het en waar spreken we af? Wie rijd met wie en wie gaan samen etc etc etc??? Hoe laat? Op welke plek? Waarheen?

Mij maakt het allemaal niet uit. Wil best mensen ophalen te paard (als je bijv niet graag alleen rijd). Niet al te vroeg (wil namelijk nog wel wat slapen Tong uitsteken). Dus roep maar! Knipoog Clown

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 16:44

is iedereen (voor zover het er veel zijn Tong uitsteken ) het ermee eens dat we het op een zaterdag doen?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 16:48

annuh schreef:
is iedereen (voor zover het er veel zijn Tong uitsteken ) het ermee eens dat we het op een zaterdag doen?

yepz Knipoog

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 11:08

Jeetje er zijn er wel wel veel van mij afhankelijk, alsof orion ALTIJD zo'n lieverdje is! Clown

Maar, ik wil de datum, tijd enzo wel ff weten, dan kijk ik wel weer verder! Haha!

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:41

ja zaterdags komt voor mij ook het beste uit allen dan nog even kijken welke zaterdag en dan mischien rond een uur of 1 2?ofzo? o en k kan wel een stukje allen over de weg maar hij kan zich nogal aanstellen als ie alleen is maar dat maakt niet zoveel uit maar si er iemand die in de buurt van de frik staat met zijn /haar pony mischien een idee om dan samen richting de andere te gaan.
gen idee waar jullie allemaal staan k ben niet zo bekend in heerhugowaar dk weet de schapen weg en de frik en dta is het hihi.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:53

ittheclown schreef:
ja zaterdags komt voor mij ook het beste uit allen dan nog even kijken welke zaterdag en dan mischien rond een uur of 1 2?ofzo? o en k kan wel een stukje allen over de weg maar hij kan zich nogal aanstellen als ie alleen is maar dat maakt niet zoveel uit maar si er iemand die in de buurt van de frik staat met zijn /haar pony mischien een idee om dan samen richting de andere te gaan.
gen idee waar jullie allemaal staan k ben niet zo bekend in heerhugowaar dk weet de schapen weg en de frik en dta is het hihi.

Kan ook dat ik jou eerst ophaal of ergens in de buurt bij jou afspreek en dat we dan richting hun kunt opgaan dan hoef ik niet heen en terug te gaan.

ilsjuh: Je bent niet de enigste hoor Tong uitsteken Maar Orion is toch wel lief met andere erbij???

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:11

ja is ook prima wat voor pony/paard heb je en waar staat ie??
dan kunnen we elkaar namelijk beter herkennen.
de mijne is en kruising fries kwpn en is ongeveer 170 hoog als er een dwerg opzit ben ik dat hihi k ben namelijk zelf maar 165 en heb vrij korte beentjes.
als we dan even met de rest afspreken waneer hoelaat enzv dan kan k voor je klaar gaan staan kunnen we namelijk gelijk door naar de anderen .

en waar we heen gaan nou ja maakt mij niks uit gewoon en rondje ofzo.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:13

radnah2 schreef:
ittheclown schreef:

Kan ook dat ik jou eerst ophaal of ergens in de buurt bij jou afspreek en dat we dan richting hun kunt opgaan dan hoef ik niet heen en terug te gaan.

ilsjuh: Je bent niet de enigste hoor Tong uitsteken Maar Orion is toch wel lief met andere erbij???

hihi nee je bent zeker niet de enigste hoor hihi garant vind mensen in de berm eng en allemaal domme dingen wara die zich bij aansteld hihi maar met andere doet ie meestal niks het zijn gewoon goede acteurs hihi

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 08:19

Oke! zullen we niet aankomende zaterdag afspreken maar de zaterdag daarna? dus 26 April? dan hebben we nog even tijd om dingen te regelen oid, en hopen dat het beetje goed weer is, zolang het niet regent vind ik het allemaal wel goed Lachen

Als Ilse niet mee gaat kom ik jullie wel een stukje alleen tegemoet, dan loop ik wel een stukje ernaast tot ik bij jullie ben, en dan stap ik op, maar ik hoop natuurlijk dat Ilse mee gaat, zou gezellig zijn!!

de tijd maakt mij niks uit, rond 12 uur? of 1 uur? zeg het maar Lachen

Als jullie (radnah2 en ittheclown) dan samen deze kant op komen? en als Ilse mee gaat kunnen wij dan jullie kant op komen moeten we maar even kijken welke route we dan nemen of waar we afspreken anders lopen we elkaar natuurlijk mis Knipoog

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 11:39

de 26 ja is denk ik wel goed hoor even kijken of hij dan niet naar het strand gaat maar k denk van niet hoor.
en dan maar om een uur of 1 doen?
dan komen we zo elkaar te gemoed k mail dan nog wel even of het doorgaat.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 11:44

dus dan komt radnahh mij ophalen en en ilse komt mm k ben even de naam kwijt hihi. zodat we dan allemaal een maatje hebben om elkaar te gemoed te rijden.

en tje k weet wel een ritje van een uur of 1 en een half dat is geloof k door nieuwe niedarp is me niet zo goed uitgelegd maar k weet ongeveer de weg .hihi k hoop maar dat jullie beter bekend zijn in hhw ahahh mogen julie de wge bepalen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:25

nieuwe niedorp word voor ons wel heel erg ver, voor ik daar ben met Amke zijn we een paar uur verder Bloos

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:24

o ok dan moetennwe maar even kijken hoe we gaan.

iederen het wel over eens dat het de 26 word

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:26

26 APRIL, moet dat niet 26 MAART zijn?

Ik heb op zich wel zin om mee te gaan,maar moet ff zeuren. Ik heb geen zin om erg alng te rijden, nouja mag wel lang,maar wil in de buurt van mijn stal blijven,aangezien ik Orion nog niet zo erg vertrouw. Orion is over het algemeen heel lief met andere paarden,maar hij is een keer toen ik alleen met hem reed de rustenburgerweg over gescheurd!

Misschien een idee om dus beetje bij mij in de buurt te blijven of is dat voor ittheclown en radnah2 te ver?

Ik hoor het wel,

Ilse

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 08:27

oeps ik bedoelde 26 maart ja Bloos Bloos

ja ik wil ook graag in de buurt blijven, ben nog nooit ver geweest met Amke en k rij dr sowiezo ervoor nog ind e bak dus ze zal ook wel snel moe zijn.. als het voor radnah2 en ittheclown niet te ver is kunnen we dan hier in de buurt een rondje rijden? dat jullie deze kant op komen en dan zien we wel..

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 11:33

k heb geen idee waar het licht maar k heb er wel iemand over horen zeggen dus k denk dat de afstand wel meevalt.

in iedergeval kan k mee iemadn bood zelfds aan om me met de trailer te brengen hihi.

k denk dat de rusterburger weg niet zo ver is?of hbe k het nu mis?

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:15

Is wel een pittig uurtje rijden hoor!

26 maart valt trouwens net in het paasweekend, ik moet dus nog even kijken of ik dan kan i.v.m andere afspraken en bezigheden, whahaha

Maar, komende zaterdag dan kan niemand?

En, ik vroeg me af wie er nu eigenlijk nog allemaal meegaan, nouja hoor het wel weer!