Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ittheclown schreef:o ja als het op een zqaterdag is wil een vriendin van mij ook wel mee.
die verzorgt een pony op de zelfde stal als ik ook in hhw.
waneer dachten jullie?
ik heb wel bijna elke zaterdag tijd.
maar k hoor het dan wel even waneer jullie willen.
groetjes ilona
ittheclown schreef:hihihi dat komt dan mooi uit k ben ook een slaapkop hihi
de frik tja k weet eigenlijk niet zo goed de namen van de andere straaten maar het licht aan de schapen weg geloof ik
annuh schreef:als je de veenhuizerweg helemaal uit rijd tot het eind, kom je bij een bocht, en na die bocht ga je links, dan ben je op het frik![]()
annuh schreef:is iedereen (voor zover het er veel zijn) het ermee eens dat we het op een zaterdag doen?
ittheclown schreef:ja zaterdags komt voor mij ook het beste uit allen dan nog even kijken welke zaterdag en dan mischien rond een uur of 1 2?ofzo? o en k kan wel een stukje allen over de weg maar hij kan zich nogal aanstellen als ie alleen is maar dat maakt niet zoveel uit maar si er iemand die in de buurt van de frik staat met zijn /haar pony mischien een idee om dan samen richting de andere te gaan.
gen idee waar jullie allemaal staan k ben niet zo bekend in heerhugowaar dk weet de schapen weg en de frik en dta is het hihi.
radnah2 schreef:ittheclown schreef:ja zaterdags komt voor mij ook het beste uit allen dan nog even kijken welke zaterdag en dan mischien rond een uur of 1 2?ofzo? o en k kan wel een stukje allen over de weg maar hij kan zich nogal aanstellen als ie alleen is maar dat maakt niet zoveel uit maar si er iemand die in de buurt van de frik staat met zijn /haar pony mischien een idee om dan samen richting de andere te gaan.
gen idee waar jullie allemaal staan k ben niet zo bekend in heerhugowaar dk weet de schapen weg en de frik en dta is het hihi.
Kan ook dat ik jou eerst ophaal of ergens in de buurt bij jou afspreek en dat we dan richting hun kunt opgaan dan hoef ik niet heen en terug te gaan.
ilsjuh: Je bent niet de enigste hoorMaar Orion is toch wel lief met andere erbij???