Arnoud schreef:Ik zie nog wel. Als ik meega weet ik wel een mooie rit door het bos onder Anloo en tussen Anloo en schipborg, maar wordt dan ook weer een lange rit hoor...zoals de vorige keer
Geen probleem, we vertrekken om 11 uur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arnoud schreef:Ik zie nog wel. Als ik meega weet ik wel een mooie rit door het bos onder Anloo en tussen Anloo en schipborg, maar wordt dan ook weer een lange rit hoor...zoals de vorige keer
Arnoud schreef:Het duurt nog een slordige 2 maanden. Hoever van tevoren wil je het weten?
fjordiezzz schreef:We moeten eigenlijk weer net zo'n groep hebben als het eerste jaar!!
We hebben al wel een heleboel aanmeldingen maar ja je hebt mensen die zich dan weer afmelden!!
Maar laten we hopen op een grote fjordenboel!!!
Je kunt je ook aanmelden bij *knip*
fjordygirl schreef:Heb je daar toevallig ook een telefoonnummer van zodat ik hem kan bellen ?
Het liefst in het topic of per mail want ik kan niet bij mijn pb tjes komen.
fjordygirl schreef:tja ik heb mbalt al gemailt maar heb nog geen reactie
fjordygirl schreef:Dat zou geweldig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!
Want zij wist niemand die een fjord over had.
Want ik had dat dus niet gehoord of gelezen dat ik op 1 van jouw paarden meekon.
Misschien moeten we dan een keertje afspreken ofzo?
Arnoud schreef:Ik weet het nog steeds niet of ik mee ga. Ik heb er wel zin in, maar weet nog niet of ik ook kan. Als ik kan heb ik voor iedereen wel een mooie T-shirt, die we dan natuurlijk wel alemaal aan gaan doen he.
Een beetje nuttelose info misschien, maar nu staat deze meeting weer bovenin het lijstje