tamaraatjuh schreef:Wie gaat er ook? Ik ga in m'n eentje, dus zou het wel fijn vinden als ik weet wie er nog meer gaan, voel ik me niet zo eenzaamDus wie gaan:
stal 't reelaer, 9/10 April, ruiterbewijsweekend
Ik ga

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tamaraatjuh schreef:Wie gaat er ook? Ik ga in m'n eentje, dus zou het wel fijn vinden als ik weet wie er nog meer gaan, voel ik me niet zo eenzaamDus wie gaan:
stal 't reelaer, 9/10 April, ruiterbewijsweekend
Heleendje schreef:Eey!
Ben er ook geweest, echt super!!! Iedereen was geslaagd (behalve een meisje die al herexamen moest doen...). Ik zat op Pim, die is echt heel braaf. Ik zou het zo weer doen!Ben er trouwens ook op trektocht geweest.
Eigenlijk is het een en al lol, wij gingen de route wandelen die we op het examen moesten rijden in het dorp. We deden echt precies wat we moesten doen: omkijken, hand uitsteken (terwijl we liepen) en zo netjes naast elkaar lopen enzo. Echt lol. En t maakt niet zo uit om in je eentje te gaan, daar zijn zat aardige mensen.
p.s. En geef voor mij Pim en Mila maar een knuffel van me!
veerlevw schreef:heej mensen, ik ga 2/3 april! samen met nog 6 vriendinnen.... ben er ook op trektocht geweest en dat was in ieder geval superleuk.. hoop dat dit weekend ook weer zo gezellig wordt!
veerlevw schreef:heej! ik ben geslaagd en het was echt superleuk! Iedereen van het weekend was geslaagd, ook degene die hun herexamen deden. Ik heb op Ferro gereden, echt superleuk paardje! aanrader;) Heel veel plezier voor iedereen die volgend weekend gaat. En ow ja, het klinkt van te voren misschien beetje moeilijk allemaal, maar na de les van Edo kan je bijna niet meer zakken voor je Theorie.. en de praktijk valt ook heel erg mee hoor!
Dikke kus, Veerle
CrazyMeissie schreef:ik heb men ruiterbewijsje al dus ik ga hem niet nog een x doen
casjuh schreef:jaaaa geslaagd!!!!! iedereen was geslaagd en het was echt heel erg leuk! Leuke mensen, leuke (makke) paarden en een geweldig leuke examinatrice! Ik zat op Caesar die ik meteen had omgedoopt tot "Dommel" Wat een lief paard is dat zeg! Liever lui dan moe, dat wel, maar een supermak paard!!