ik moet eerst even vragen of ik op leonie mag .. !! dus ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sting schreef:Ze hebben een flinke berg fjorden (die op commando een sliding stop/rondje draaien)
Mietje schreef:Sting schreef:Ze hebben een flinke berg fjorden (die op commando een sliding stop/rondje draaien)
JAAAAAAA
Sidneyknol is echt cool
Carlos is leuk
Mietje schreef:aaaaah![]()
jammer Yun!
Cloverdale schreef:Mietje schreef:aaaaah![]()
jammer Yun!
niet eens jammer dat ik niet komen
Yunyah schreef:Ik ga niet meedat wordt 'em gewoon niet voor mij. Ik heb het de laatste tijd echt retedruk en het is ook net wat te ver van mijn huis af om erheen te rijden, dan 2 uur te rijden en dan nog weer terug te gaan. Bertus heeft daar op het moment de conditie niet echt voor en ik zelf ook niet
Een paard huren bij de Bult wil ik niet (net als vorige keer).
Dus als de datum bekend is kijk ik wel even of ik misschien voor de lol even langs kan komen of misschien is het tegen die tijd minder druk en heeft Bertus een goede conditie...maar dan zou het echt last-minute aanmelden worden want ik kan daar nu niets over zeggen. Ik kan hierdoor (en door het feit dat ik op het moment onderdak moet bieden aan 4 paarden en er ook nog eens 3 extra in de andere wei heb) helaas dus ook geen onderdak bieden aan andermans paardensorry!
corinagirl schreef:Hoezo net als de vorige keer?
_Inga schreef:Ik wil eigenlijk ook wel graag mee, maar dan moet ik het eerst aan mijn moeder vragen en natuurlijk is het ook belangrijk of jullie wel willen dat ik mee ga?!
_Inga schreef:Ik wil eigenlijk ook wel graag mee, maar dan moet ik het eerst aan mijn moeder vragen en natuurlijk is het ook belangrijk of jullie wel willen dat ik mee ga?!