waar kun je die vergunning aanvragen?
voor de liefhebbers kan ik tenzij ik mijn 2 schattige pony's ergens neer kan zetten (stal), met de trailer ophalen tegen een kilometervergoeding.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zoetjuh schreef:eehhmm... als ik eerlijk mag zeggen...ik weet niet waar je die vergunning voor 1 dag moet halen...![]()
ik weet wel waar je die voor een heel jaar kan halen...
als iemand dus weet waar je die voor 1 dag moet halen....vertel maar![]()
![]()
en als je iemand anders op gaat heaen mogen jou 2 schattige pony's wel even bij ons op stal staan...( we hebben nog 2 stallen vrij...)
zoetjuh schreef:okej ik zal je wel even aanmelden....
en dan nu een datum.....
als degene die mee willen hier voor hun de beste datum willen neerzetten dan kijken we daarna welke het beste uitkomt...
mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag de 12e of de 26e
zoetjuh schreef:okej ik zal je wel even aanmelden....
en dan nu een datum.....
als degene die mee willen hier voor hun de beste datum willen neerzetten dan kijken we daarna welke het beste uitkomt...
mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag de 12e of de 26e
zoetjuh schreef:eehhmm... als ik eerlijk mag zeggen...ik weet niet waar je die vergunning voor 1 dag moet halen...![]()
ik weet wel waar je die voor een heel jaar kan halen...
als iemand dus weet waar je die voor 1 dag moet halen....vertel maar![]()
![]()
zoetjuh schreef:waar is iedereen![]()
![]()
wil er niemand meer mee
zoetjuh schreef:neeejj...wel meegaan...dan houde we het wel op een rustige galop...
ik kan mijn pony wel in houden hoor...![]()
@ Eldango:
er wil nog een meisje mee die haar naam hier niet neer wil zetten...ze zou eerst een paard huren maar dat mag niet meer van haar ouders...ze mag wel een paard van iemand lenen en dan mee...zou ze dan van jou mischien een paard/pony mogen lenen...??
ik zal haar naam wel naar jou PB-en maar ze wil niet in dit topic voor een speciale reden
alvast bedankt![]()
jedine schreef:sorry ik haak af...
Met Shelby hoef ik geen flinke rengalop te doen, vind het ook een beetje onverantwoord omdat de paarden elkaar niet kennen.
Maar ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier, en ik zal duimen voor mooi weer!!!